.
Am 30 de ani si nu am avut niciodata o prietena,prieteni nu am,practic viata mea sociala este 0,nu vorbesc cu nimeni in viata reala.
Banuiesc ca nu am avut niciodata o prietena datorita faptului ca sunt foarte urat,plus sufar de anxietate si depresie.
Mai pot sa ies din situatia asta sau voi fii asa pe veci,pana voi muri?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
SfatulMedicului
acum 8 luni
Buna ziua,
Intotdeauna exista speranta si posibilitatea de a schimba lucrurile in viata, indiferent de varsta sau circumstante.
Dependenta de anxietate si depresie poate afecta in mod semnificativ stima de sine si abilitatea de a interactiona social. Cu toate acestea, este important sa stii ca ele pot fi gestionate si tratate eficient. Recomandam sa consultati un psiholog sau psihiatru care va poate ajuta sa intelegeti si sa depasiti aceste probleme emotionale. Terapia cognitiv-comportamentala si medicatia pot fi optiuni eficiente pentru a va controla anxietatea si depresia.
Este important sa ramaneti deschis si sa aveti rabdare. Viata sociala si relatiile pot necesita timp pentru a se dezvolta, iar fiecare persoana are propriul sau ritm si experienta in aceste aspecte.
Va recomandam sa va programati la medic: https://www.clickmed.ro/medic/psihologie
Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Depresia---tristetea-patologica/depresia-tristetea-patologica_18
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 8 luni
Bună seara, sigur că da! Vă recomand psihoterapie cognitiv comportamentala, adică să începeți să lucrați cu un terapeut care are această specializare.
Ar fi bine să știți dacă tot ați precizat că bărbații cei mai interesanți sunt cei pe care dumneavoastră îi denumiți "urâți" - ceea ce poate însemna absolut orice – și inteligenți! O femeie inteligenta apreciază atitudinea bărbatului față de sine însuși și față de ceilalți, ce are el în cap și cum exprimă.
Așa că, în loc de a vă plânge de milă, vă sugerez să investiți timpul (pierdut) în citit și invatat orice se poate!
Toate cele bune!