.
am si eu i intrebare legata de sinuzita. am avut un episod acu 2 sapt , am tratat sinuzita cu antibiotic, totul prescris d medic dupa un consult , si acum tot imi curge nasul f putin p nara stanga si am mucozitati cu sange , d multe ori cand imi curat nara gasesc sange inchegat. Problema care ma deranjeaza este ca am niste episoade aiura , dureri d cap in aprtea dreapta spate , amorteli asa , furnicaturi , si am senzatia d amorteala oe oartea dreapta a corpului , mana si uneori piciorul ... persista d ceva vreme , am senzatia ca mana si piciorul drept sunt mai reci , si mai vlaguite , cand stranga pumnul. ce ar putea fi? sa fie oare de la sinuzita , sa nu fi trecut complet? cand ma apas in sinusul d langa nas , in pomete simt o durere , doar p stanga , in rest dureri in frunte , cand apleca capul , nu simt nimic , doar senzatia asta de discomfort in cap , ametit asa , aiurit nici nu stiu cum sa ma exprim.Ma gandesc sa nu fie pe fond psihic , mai ales ca am avut niste episoade ipohondrice dk ii pot spune asa , am mai multe postari p aceste forumuri si tot ma gandesc sa nu fie cva grav si sa imi induc aceasta stare. Va multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)
Gabriel2010
acum 13 ani
am uitat sa spun ca am facut analize generale , radiologie pulmonara pt ca am tusit sange si am avut impresia ca e d la plamani , si asa am aflat ca am sinuzita. toate au iesit bine , chiar f bine cu toate ca sunt si fumator dar acum am starea asta d molesala si d amorteala p partea dreapta , nu stiu c sa fac sa nu o mai iau razna
Raspunde
0
Advertisement
obse si adevar
acum 13 ani
Uneori, cand medicii nu reusesc sa clarifice un diagnostic, trimit pacientul la psihiatru si confirma ipohondria...
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Da, esti un pic ipohondru. E clar ca multe din simptomele pe care le descrii sunt pe fond psihic. Cum ar putea sa iti amorteasca picioarul de la sinuzita? Fa-ti toate analizele, ca sa stai linistit, si apoi consulta un psiholog.
Raspunde
0
Gabriel2010
acum 13 ani
am facut analizele Iuli , au spus ca sunt ok, chiar foarte bune , a ramas sa ma duc cu ele si la med.de familie . Sa vedem ce spune si ea si o sa vad c fac . Eu ma tot gandeam ca are legatura cu sinuzita , am inteles ca daca nu e tratata corect poate da astfel d stari. Nici eu nu mai stiu c sa cred , sunt disperat , mereu ma gandesc ca am cva , caut simptome , raspunsuri. Simt o oboseala , o amorteala a capului in partea dreapta , a bratului si piciorului drept , parca le simt mai reci ....trebuie sa ma ajute cineva pt ca o sa ma imbolnavesc singur. Mai am sa fac niste teste , sa vad cum o sa ma simt dupa c aflu rezultatul , oricum si eu cred ca am devenit ipohondru
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Pai e simplu. Daca esti ocupat, mai simti asa? Sau doar cand stai si te gandesti la nemurirea sufletului? Daca atunci cand esti ocupat nu ai nimic, e psihic. Daca nu, nu. Daca toate analizele sunt bune..trage concluziile.
Raspunde
0
Gabriel2010
acum 13 ani
Da , am testat si metoda asta , si brusc dispare orice , mai ales daca ies undeva si beau cva , doar asa sa ma destind pt ca nu sunt un bautor ....brusc ma relaxez , nu mai simt nimic , si parca vorbesc cu mine si dau totul uitarii. Si ai mare dreptate , cand sunt singur doar la asta ma gandesc , doar asta caut sa ma gandesc , orice p***ae la mine degenereaza. De la un timp am fost cam singur si izolat, sunt constient ca asta este problema , si vreau sa ma schimb, sa ma corectez dar e f greu , Multam Iuli pt tot
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Atunci e clara treaba nu? Consulta un psiholog. N-are rost sa te chinui.
Raspunde
0
marilu123
acum 13 ani
cel mai bine consulta un neurolog, daca ai aceste probleme pe o singura parte. e mai bine decit sa tot te gandesti ce-o fi si te imbolnavesti de nervi.
Raspunde
0
marialeea
acum 13 ani
Am o colega care. tot asa ca tine, se plangea de aceeasi simptomatologie. Si cand colo... avea pusee de hipertensiune, stii, se poate foarte bine ca tensiunea arteriala sa fie foarte buna cand esti la medic si te consulta, ca mai apoi sa faci niste valori mari te tensiune... de mai mare dragul! Cumpara-ti tu si un tensiometru (clasic ar fi cel mai indicat), nu costa o avere, e in jur de 80 lei-100 la farmaciile 2NA, si vezi cum stai cu valorile de tensiune cand ai aceste amorteli. E posibil, sa stii, ca acestea sa ascunda episoade hipertensive, si nu ipohondrie, cum crezi tu.
Sanatate.
Raspunde
0
Gabriel2010
acum 13 ani
Cand am avut ocazia sa imi iau tensiunea , p la un amic sau medic , totul e super ok , am tensiunea "de aviator" sau cum se zice. Am si slabit din cauza asta , nu mai mananc d multe ori pe zi ....e groaznic, si culmea e ca am luciditatea sa accept ca este o p***ae in capul meu , ma linistesc , totul este bine ...dar tot caut io acolo o samanta de ingrijorare. Sunt cel mai mare dusman al meu. Multumesc mult pentru sfat , o sa tin cont d ele , le fac si pe astea sa imi iasa din cap si o sa imi schimb programul , sa uit d ele pt ca imi fac rau singur. Sanatate multa
Raspunde
0

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Buna ziua,
Din ceea ce am citit aici, ma refer la afirmatiile dvs, poate ca e o nevoie de atentie. Multe persoane sunt ipohondre, pentru ca , de fapt, simt nevoia de a fi luate in considerare. E nevoia de atentie ( de fapt de iubire).
Toti avem nevoie de asta. Si nu toti primim asta...
Simptomele sunt cele care se vad, sunt la suprafata.
Imaginea unui iceberg este sugestiva ... se vede doar ceea ce este la suprafata, deasupra apei. Uneori, ceea ce este dedesubt ( sau in spatele simptomelor) este mai important....
Nimic nu e intamplator !
Si este adevarat ca omul , singur, isi face cel mai mare rau... Nimic din afara nu poate sa-i faca atat rau, decat daca persoana lasa sa se intample asta.
Nu ceea ce ti se intampla e important, ci felul in care percepi si reactionezi la ceea ce ti se intampla.
Discutia cu un specialist ( psihoterapeut) poate ajuta la intelegerea propriei persoane si la acceptarea de sine.
O zi minunata si numai bine ! :)