.
va multumesc frumos pt raspunsul dv domnulMircea eu am mai mult stari de agitatie nervozitate si neliniste decat stari depresive credeti ca sunatoarea este eficienta si in acest caz cat timp este indicat sa urmez un tratament cu suntoare si in ce doze va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Stimata doamna,
Depresia nu se manifesta doar prin acele stari de tristete. Agitatia, nelinistea si nervozitatea pot fi si ele simptome ale depresiei. Cel mai recomandat este sa mergeti la un psihiatru pentru a evelua starea dvs. si pentru a stabili daca este nevoie sa urmati un tratament medicamentos. Dupa aceasta aveti optiunea de a va prezenta la un psihoterapeut in vederea ameliorarii starii dvs. Va urez mult succes si sper sa retineti ca depresia sau orice stare depresiva nu se trateaza dupa ureche sau ambulatoriu.