.
Dupa ce am aflat ac e casatorit era deja prea tarziu ajunsesem sa il iubesc. Ne stim de 2 ani imi zice ca nu si mai iubeste sotia ca sta cu ea pt copii.. si ca ma iubeste pe mine din tot sufletul. E atat de bun, cald , iubitor.. venea seara de seara la mine, zilnic ne vedeam , ieseam etc ne distram impreuna. de la un timp nu mai vine decat o data pe sapt. baga mereu motive ca e obosit de la munca ca etc etc. sUNT DISPERATA as vrea sa ies din toata povestea asta dar nu am iesire... vreau sa ies dar nu pot .. am fost la psihiatru.. a zis ca e o obsesie... sa ma gandesc non stop la el si sa plang intruna.NU stiu e sa fac.. sa iau antidepresive sau nu?? ajung dependenta de ele? mi-au dat cate jumate de pastila seara timonol iar jumate dimineata paxetin. am si incercat cu medicamente din plante remotiv extract de sunatoare si ceaiuri si n a dat roade. sunt disperata!
Adauga raspuns
Raspunsuri (45)
luiza&pato
acum 10 ani
draga moni eu am fost in situatia asta eu am luat la fel pastiile dar nu am devenit independenta de el tu trebe sa fi optimista fruntea sus nu sa terminat barbati .trateazal cu indiferenta si atunci vei vedea cum se inoarce roata asta am facut eu si acum multumesc lui dumnzeu sunt impreuna cu el de aproape7ani la fel ca si tine am patit
Raspunde
0
Advertisement
dinca mariana
acum 10 ani
draga mea si eu sunt intro situatie asimilata tie dar noi locuiminpreuna de 2 ani si jumatate inpreuna tot asa este casatorit , tot ptr copii vrea sa ramina cu ea dar lam schimbat cu indiferenta mea lam facut sa fie in locul meu sa sufere asa cum eream eu , si acum de un an de zile nu sa dus nici macar sa-si vada copii , nu iam interzis eu dar asa a hotarit el , nu vrea sa ma stie singura fara el..... tu incearca si trateazal cu indiferenta chiar daca tie greu fal sa-ti ia locul in suferinta ta.. te pup si ai grija de tine..
Raspunde
0
monimona915
acum 10 ani
Va multumesc mult ! va pup.. am sa incerc sa-l tratez cu indiferenta, poate functioneaza.
Raspunde
0
Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Draga Monimona915,
Cred ca iti este greu, te macina acesta situatie complicata!
Pentru a intelege mai bine cum poti depasi aceste probleme poti accesa articolele despre cuplu din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
Ai grija de tine!
Cu bine,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Raspunde
5
nony
acum 10 ani
sunteti penibile nu gasiti barbati decat casatoriti doamne, o sa vi se intample si voua la fel o sa fiti inselate cum procedati voi (in viitor) pacat de copii
Raspunde
0
mircea
acum 10 ani
Ce femei mai sunt si in tara asta! Se bucura ca au luat barbatul alteia si marea realizare e ca indivizii si-au uitat si copii. Sa va bucurati de astfel de oameni..
Raspunde
0
Ralf1951
acum 10 ani
Nu este vinovata femeia care are o relatie cu un barbat insurat, pentru ca ea nu tradeaza pe nimeni fiind necasatorita, vinovat moral este numai barbatul casatorit care are aceasta relatie si care-si tradeaza sotia.
Amanta are numai de pierdut din aceasta relatie pentru ca nu are un barbat numai pentru ea si nu este in prim plan.
Raspunde
0
piticot 7000
acum 10 ani
in momentul in care femeia afla adevarul are aceeasi raspundere morala ca si barbatul.ptr cele aflate in aceasta situatie nu uitati ca roata vietii se intoarce.. poate ca de data asta il cistigati-dar veti fi cu spaima in suflet de fiecare data cind vine tarziu acasa sau poate chiar va exista o alta care sa va ia locul.cel mai bine e sa tai raul de la radacina si daca nu va lasa spatiu amenintati ca faceti totul public si chiar ca luati legatura cu sotia.veti vedea ca chiar daca va spus ca nu si iubeste sotia se va speria si va va lasa in pace. un barbat care nu si iubeste sotia nu ii e teama ca povestea va ajunge publica.si poate va va veni mintea la cap data viitoare sa cercetati mai bine persoana in care vreti sa investiti suflet. succes.
Raspunde
0
monimona915
acum 10 ani
Draga Mircea si draga noni.. eu nu urmaresc sa despart o familie.. unde exista si copii la mijloc..poate ca m-ati inteles gresit sau poate ca a-ti facut referire la celelalte comentarii. Eu incercam sa cer ajutor cum sa ies din povestea asta fara sa mai sufar atata,fara sa cad in depresii si toate cele, nu as vrea sa ajung sa iau antidepresive.Eu nu am stiut ca este un barbat casatorit, cand am aflat era prea tarziu, deja il iubeam.Nu vreau sa despart o familie, vreau doar sa ies din toata incurcatura asta si nu pot , a devenit deja o obsesie in capul meu, egal cu ce imi ocup timpul el nu-mi iasa din gand!!!!!!! mail ales ca el nu ma ajuta sa-l uit,ca nu isi doreste asta.Va multumesc totusi ca v-ati dat cu parerea!
Raspunde
0
monimona915
acum 10 ani
Va multumesc frumos Doamna Roxana Patrascu , voi accesa acest site.O zi buna !!
Raspunde
1
Ralf1951
acum 10 ani
Daca vrei sa te ajut cauta-ma la adresa [email protected].
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Monimona915, inteleg ca vrei sa depasesti acesata situatie grea. O despartire chiar si de o persoana nepotrivita sau iesirea dintr-o relatie nesanatoasa tot este dureroasa pentru ca intervine obisnuinta.
Momentan poti merge pe medicatia prescrisa de catre medicul psihiatru si observa cum te simti pana la urmatoare vizita medicala (din cate vad dozele sunt mici si, in plus fiind sub supravegherea unui medic nu ar trebui sa ajungi dependenta, deoarece medicatia se reduce treptat).
O abordare non-medicamentoasa in tratarea formelor de anxietate, obsesie (diminuarea gandurilor care te nelinistesc) si dezoltare personala o reprezinta psihoterapia cognitiv-comportamantala la cabinet si/sau online.
Poti intra pe Psihoutil sa citesti si la sectiunea despre obsesie:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/obsesie/
De asemnea, gandeste-te daca ti s-a mai intamplat sa faci o fixatie pe un obiect sau persona si cum ai depasit situatia.
Sa ne auzim cu bine,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro