.
Buna ziua.Ma numesc Andreea,am 17 ani si am fost 2 ani si jumatate cu un baiat de aceeasi varsta cu mine.A fost primul din viata mea.Erau zile foarte frumoase ieseam zi de zi parintii stiau de noi mergeam peste tot amandoi chiar si cu parintii(mare munte) dar totusi el din gelozie cred ca a facut o obsesie si devenise altfel.Nu mai aveam prietene,nu ieseam cu nimeni altcineva innafara de el,nimic.Atunci cand faceam sex nu pot sa spun ca ma simteam bine si il refuzam si totul era la modul"mergem la mine apoi facem ce vrei tu" eu vroiam sa mergem sa ne plimbam cum era normal la varsta asta.Si din cauza ca il refuzam ajungeam sa ne certam foarte tare,ma obliga sa ii fac sex oral si chiar a dat in mine.Am hotarat sa pun punct,si de jumatate de an suntem despartiti,el a avut relatii eu nu pot tot pe el il caut.Acum ca a venit vara a inceput sa imi fie din ce in ce mai greu deoarece prietene nu prea si voi sta in casa,si poate daca eram cu el era totul bine:( Nu stiu ce sa mai fac.Am mers la psiholog si iau pastile din plante ca sa nu mai am emotii.Problema este ca il vad des orasul este mic si inima imi bate foarte tare.Ce pot sa fac?mi-a fost greu dar erau zile superbe.Va multumesc pentru rabdarea de a citi!
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
ala bala
acum 11 ani
Baga-ti mintile in cap, nu merita sa-ti para rau dupa un badaran care a inceput sa dea in tine. Desi dupa cum te exprimi, se pare ca ti-a fost bine si asa. Oricum, viata e prea scurta ca sa te legi la cap fara sa te doara. Ce poti sa faci? Sa privesti inainte, lasa trecutul sa fie doar o amintire.
Raspunde
0
Advertisement
corina d
acum 11 ani
stiu ce inseamna depresia dupa dragoste,,,cred ca nici eu inca nu m-am tratat,,,nu uita insa ca esti o persoana,o fata, o fiintza umana shi tre sa te respecti.....daca continuai sa fii cu el crede-ma aveai sa iti pierzi toata increderea in tine shi sa ''''''''exishti''''''''sau sa fii fericita numai cind el o face,,,,nu e normal sa fii izolata,,,,devii mai tirziu izolata complect shi ajungi sa depinzi intr-un mod numai de el,,,,fii fericita ca s-a terminat acum shi nu mai tirziu cind puteai fi casatorita cu el sau sa ai copii,,,sfatul meu mare insa pentru tine este sa nu mai lashi urmatorul partener sa isi permita aceste lucruri,,,daca nu impui respect shi nu te pui pe o treapta demna,,, ei, barbatii niciodata nu o sa ne trateze frumos,,,
Raspunde
0
Bogdan Vasile
acum 11 ani
Andreea esti tanara ce te opreste sa cunosti persoane noi? gandestete ca ti-ai facut un bine atata timp cat el dadea de tine. Daca de acuma dadea in tine gandestete mai incolo ce se intampla? Baietii gasesti o gramada... situatia in care de afli este una perfecta sa vezi ce fel de persoana esti ... arata-ti ca esti capabila sa treci peste situatia in care te afli ca pe vitor o sa-ti ajute:) o sa te mai lovesti din astea pe vitor inca esti tanara nu ar trebui sa suferi acuma dupa o relatie... parerea mea este ca ar trebui sa lasi trecutu in urma : conteaza vitor si prezentu; iesi fa-ti prieteni noii distrezate uita de el fa-ti un bine... eu cred ca esti o fata puternica si ai sa treci peste asta:) ! iti urez mult succes!
Raspunde
0

Psih. Raluca Borza
acum 11 ani
Ei, Andreiuta! Esti o scumpa! :)
Tu spui ca ai fost cu un baiat "mult sub varsta ta" ...si stii la ce ma refer cand folosesc aceste ghilimele. Undeva, in sufletul si in educatia ta mai stii ca "primul" nu este cel cu care faci sex prima data ci cel care indeplineste toate criteriile, inclusiv criteriul empatiei (adica al atitudinii "imi pasa sincer de tine") daca nu chiar al maturitatii emotionale.
ce poti sa faci? o sugestie ar fi sa pui mana pe telefon si sa suni cel putin 3 colege de clasa... poate vor fi mirate ca le scoti la inghetata... dar macar ai facut altceva decat sa "rumegi" tristetea... si apoi, tine minte ca starile proaste vin cu un anumit tip de fiziologie. Depresiei nu ii prea place cand stai dreapta, cu pieptul in fata si cu ochii numarand pasarile cerului!
si..apropo! nu-i asa ca pastilele alea din plante le iei ca sa te faca sa pui ochii pe alti baieti? :)