.
Buna ziua!Ma numesc Iulia si am 25 de ani,de un an ma confrunt cu o problema,imi vin in minte tot felul de ganduri urate,urmate de stari de frica,simt ca ma aflu intr-o situatie din care nu mai am scapare,aceste ganduri devin obsesive.Starea aceasta dureaza cateva zile,dispare si apare iar.As dori sa tiu ce ar putea fi?
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Draga Iulia ,
Asa cum nu se poate pune un diagnostic cu certitudine doar dintr-o descriere(cind suferim de o boala fizica sau avem niste acuze fizice trebuie sa ne prezentam la medic ca sa avem un diagnostic de certitudine iar asta inseamna pe linga faptul ca spunem medicului ce ne doare, medicul consulta si prescrie niste analize si investigatii ca sa poata ajunge la o concluzie si sa poata sti ce tratament sa prescrie), la fel si in acest domeniu al vietii interioare, sufletesti, nu se poate spune clar doar dintr-o mica descriere
Nu pot fi emise decit ipoteze
Dealtfel sunt convinsa ca tu iti doresti sa iti fie si bine sa nu mai ai aceste acuze
Ca sa ai un punct de reper fata de ceea ce ti-am spus de exemplu ar fi de stiut cind apar aceste stari, ce fel de ginduri, de cind au inceput aceste stari, au mai fost si alta data, ce s-a intimplat in urma cu un an, etc
Raspunsurile la aceste intrebari si multe altele care se nasc de aici tin si de confidentialitate pe linga orientarea lor in descifrarea problematicii
Ce iti pot spune cu certitudine este faptul ca si depresia se trateaza
Cu drag,
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro