.
Buna ziua ! In ultima vreme (aproximativ ultimul an) am niște stări foarte,foarte ciudate si nu stiu care este problema ,deci nu stiu ce sa fac . Acum sunt fericita ,iar in scurt timp ma cuprinde o stare de tristete ,fara motiv . Aveti idee care ar putea fi problema ? -Tin sa precizez ca am16 ani-
Adauga raspuns
Raspunsuri (30)
Evanghelic
acum 9 ani
Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu. La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata...
El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi.
Te rog, da la o parte orice piedica si vino la Isus! http://c***a
Raspunde
0
Advertisement
Aza
acum 9 ani
Buna ziua ! NU vreau sa-ti insult credinta , dar... pentru mine asta nu este o solutie .
Raspunde
0

Psih. Marina-Lucica Balea
acum 9 ani
E bine de vazut in ce situatii concrete se instaleaza starea de tristete. Chiar daca in acel moment ti se pare ca nu ai un motiv, e bine sa discuti cu un specialist despre aceste situatii. Mai trebuie avut in vedere si faptul ca organismul trece prin numeroase transformari la pubertate si multi adolescenti experimenteaza aceste stari. Daca totusi dureaza de un an, cred ca ar trebui sa discuti si cu parintii si sa obtii sprijinul lor. E foarte important sa fii fericita si multumita, iar aceste stari... chiar nu-si au locul in viata unei adolescente.
Psih. Marina-Lucica Balea
http://psihoprof.ro/