.
Ma numesc Iulia am 25 de ani sunt in italia de 5 ani aici mi am intalnit sotu ne am casatorit in urma cu un an a sosit fetita noastra de atunci a trebuit sa renunt la munca pur si simplu m am inchis in casa...aici nu am parinti ..prieteni sotu lucreaza eu sunt mereu singura nu am cu cine vorbi cu cine schimba 2 vorbe .inainte sa am fetita lucram eram mereu ocupata acuma fac in fiecare zi accelasi lucruri casa si iar casa m am plictisit d viata asta uneori am senzatia k nu vreau sa mai traiesc.nu mai stiu ce sa fac sunt trista mereu as vrea sa fiu vesela pt fetita mea nu stiu nu rausesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
Medic SfatulMedicului
acum 10 ani
Ar fi bine sa consultati un psihoterapeut pentru a va ajuta sa depasiti aceasta stare.
Raspunde
0
Advertisement
farfala87
acum 10 ani
Aici este posibil de a vorbi aici cu un pishoterapeut gratis... astept un raspuns multumesc4
Raspunde
0
antoneta142936
acum 10 ani
Trebuie sa-ti dai copilul la cresa, asa cum fac toti, si sa te duci la munca. E normal ca dupa un an de schimbat pampersi si stat in casa sa simti nevoia de socializare. E bine si pentru tine si pentru copilul tau ...
Raspunde
0
farfala87
acum 10 ani
Aici nui usor sa inscri copilu la cresa am incercat daca nu am un contract de munca nu mi inscrie copilu la cresa.De lucru nu se gaseste caut mereu in fiecare zi dar nimeni nu ma ia k am fetita si nu am cu cine sa o las...deci daca nu ai munca nu ti ia copilu la cresa...de munca nu gasesc...nu ma ia nimeni cu fataS4
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Iulia, pe langa recomandarile de mai sus poti apela la psihoterapia online. In acest demers terapeutic poti lucra asupra simptomelor cu care te confrunti, poti aborda schimbarile din viata ta, inlocuirea gandurilor si a comportamentelor negative cu unele mai adaptative, iti poti propune un program de socializare, reluarea activitatilor placute, tot ceea ce te ajuta sa iti regasesti echilibrul, sa inveti sa te bucuri din nou de viata.
Despre cum te poate ajuta psihoterapia online - poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Orice alte nelamuriri ai le poti scrie linistita aici.
Cu bine,
Psihoterapeut Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro