.
Buna ziua. Am 21 de ani si cred ca am intrat in depresie. Ieri am fost concediata de la noul loc de munca. Mentionez ca sunt intr-o tara straina unde nu prea vorbesc bine limba. Gandul ca am ramas fara job ma face sa ma gandesc la sinucidere. Stiu ca nu este bine, dar simt ca numai pot. Prietenul meu este si el distrus de gandirea mea. Am mai avut tentative in trecut de sinucidere, dar am esuat. Sincer, nu as vrea sa fac acest pas, pentru ca viata e un dar minunat, dar gandul ma duce mereu la acest lucru inspaimantator. Va rog sa ma ajutati. Simt ca totul in jurul meu se prabuseste.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna ziua! S-a intamplat ceva cu site-ul, abia acum am vazut intrebarea ta. Inteleg ca esti intr-o situatie grea, dar ce legatura are cu sinuciderea?? Nici prietenului tau nu ii este usor, iar tu ii faci situatia si mai grea! Vrei sa il pedepsesti cu comportamentul tau? Stii, pana la urma murim toti; e ca si cum ai vrea sa te machiezi de la 10 ani, si mama iti spune ca ai timp sa te machiezi, copil nu vei mai fi curand... Si cu moartea e la fel: avem tot timpul sa fim morti, de trait nu se stie cat mai avem fiecare! Pe tine te pune jos un obstacol? Nu simti nevoia sa il depasesti? Au fost oameni care au suferit ingrozitor, ani de zile, si nu s-au gandit la sinucidere! Tu ai intrat vreodata intr-un spital, sa vezi cata suferinta este acolo? Oameni care isi pierd copiii, soti care isi pierd jumatatea, altii care au membre amputate... Ce inseamna Suferinta pentru tine? Ce inseamna Obstacolul? Un motiv sa clachezi, sau un motiv sa urci, sa cresti? Tocmai ai realizat ca nu stii bine limba tarii respective - este, deci, ceva ce ai de facut, sa inveti limba. Sa stii, viata ta abia incepe, si nu vin multe lucruri asa... "de-a moaca"; uneori nu vin, chiar daca le meriti. Si ce faci? Cei puternici lupta, cei lasi cedeaza. Tu cum esti? Daca vrei, ma poti contacta si la adresa de mail [email protected] . Succes in lupta!