.
Buna ma numesc Georgiana si am 13 ani,Sunt o fire foarte sensibila si de ceva vreme nu pot sa ma mai controlez,plang spunandu-mi un cuvant care m-ar putea rani.Mama mea pleaca la munca in Italia de 4-5 ani.Poate si acest motiv ma facut sa ma faca sa devin asa sensibila dar totusi eu spun ca nu e ceva normal sa fi trist la 13 ani pentru ca toata lumea spune ca nu avem de ce sa fim asa sa ne gandim la lucrurile acestea...Dar eu sunt sigura ca a o problema si aceea ca nu ma pot controla as vrea si eu sa am un caracter mai tare,sa devin mai independenta.As vrea sa nu am nevoie de o persoana careia sa ma descarc spunandu-i ce simt.As vrea sa nu mai sufar atat.Vreau sa nu mai depind tot timpul de mama si sa o fac si pe ea sa sufere din cauza mea.As vrea sa nu mai fiu asa de simtitoare cu toata lumea si rusinoasa de necunoscuti.Dar toate astea nu sunt sigura ca le pot trece asa de usor.Daca mai traiesc foarte mult timp cu aceste defecte (pentru mine) nu cred ca voi putea sa ma integrez in lumea care traiesc.M-am tot gandit sa vorbesc cu un psiholog dar imi e prea rusine sa ii spun mamei ca am nevoie de un psiholg.Sper ca cineva sa ma poata ajuta sa trec peste aceste obstacole ale vietii.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna seara
Din ceea ce spui tu vad 2 lucruri care sunt grele pentru tine in acest moment : acea sensibilitate sau mai degraba tristete si periada de virsta- adolescenta.
Ai reusit sa expui problema sau mai bine zis este important ca vezi destul de clar ca ai nevoie de ajutor specializat
Si chiar ai nevoie.
Nu este nici o rusine sa cerem ajutor si nici benefic
De unde ar putea sti ceilalti ce se intimpla cu noi daca nu comunicam acest lucru
Si apoi daca nu am trata ce ne doare oare cite sanse ar fi ca acest lucru sa treaca si sa nu ne mai deranjeze astfel incit de exemplu sa iti traiesti adolescenta cit mai frumos si sa poti pleca pe drumul vietii cu tot elanul?
Poate tocmai faptul ca vei fi bine si mama ar putea fi linistita
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com