.
Buna ziua , am 16 ani si imi este greu sa iau orice decizie singur ma gandesc prea mult chiar daca acea decizie nu conteaza uneori stau si 1 ora sa ma gandesc , aproape orice ma enerveaza si am avut atacuri de panica si treaz si in somn, Astept un raspuns.
Va Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Buna ziua,
Inteleg ca te streseaza faptul ca te simti indecis, pierzi uneori prea mult timp cu acest tip de problema. Ac***a in vedere varsta, este un simptom des intalnit si care se poate remite pe masura ce vei trece prin diverse situatii de viata. De regula, viata ne invata, ne disciplineaza gandirea.
Cred ca iti este foarte greu si cu atacurile de panica. In plus, este si mai neplacut sa te trezesti din somn in plin atac de panica.
Daca aceste probleme de panica, indecizie si nervozitate, te consuma prea mult si doresti sa le depasesti mai usor, poti apela cu acordul parintilor, la sedintele de psihoterapie si dezvoltare personala. Aceste sedinte se pot tine la cabinet sau online.
Pentru mai multe detalii despre tratamentul panicii, furie si dezvoltare personala, acceseaza in bara de cautare urmatoarele link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/furia/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste informatii sa iti fie de folos. Orice alte intrebari ai, mi le poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Toate cele bune.