.
Buna ziua. Sunt baiat si am 16 ani dar nu am avut niciodata o prietena , o fata cu care sa vorbesc si eu sau in vacanta sa iesim intr-un parc, sa o imbratisez.. nimic...
Doar vise si mereu imi vin in minte cand vad fete pe strada sau cand vad baieti de varsta mea ca au prietene si eu nu iar lucrul asta ma intristeza tare rau incat nu mai am liniste deloc , imi pierd concentrarea , nu mai invat cum trebuie si uneori plang..
Nu am intrat in contact cu vre-o fata niciodata de cand am intrat la liceu (Seminarul Teologic Ortodox) , iar in scoala generala foarte foarte putin.
Intrebarea mea: Am intrat cumva in depresie? si daca da cum sa scap...
Va multumesc frumos.
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)
Theodor98
acum 9 ani
Scuzati pleonasmul care l-am facut "Nu am intrat in contact cu vre-o fata niciodata"
Raspunde
0
FreeStyle11
acum 9 ani
Ce sa zic, totul depinde de cat de mult iti doresti sa ai o prietena, daca vrei cu adevarat numai ti cont de timiditate si te duci si iti faci.Gaseste o fata si incearca sa o cuceresti, fi mai curajos, ca fetelor le plac baieti curajosi, dar nu nesimtiti, nu cauta fete neserioase(ca sa nu le zic altfel), si incearca sa o faci sa se simta bine alaturi de tine.Totul tine de cum te porti cu ea si cum o tratezi, fi mai relaxat si cu simtul umorului, asta conteaza foarte mult.Ia incearca si vezi daca are efect.Bafta multa!
Raspunde
0
Theodor98
acum 9 ani
De dorit imi doresc foarte mult,dar nu mi se pare asa de usor sa iti gasesti o prietena.
Daca in liceul in care sunt ar fii si fete mi-ar fii mai usor sa gasesc una sau macar sa vb. cu una dar nu e asa.
Iar eu nu prea sunt genul sa ma bag in vorba sau cv. de genul cu o fata de pe strada..
Mi-ar fii mai usor prin intermediul calculatorului dar nici aici nu am cu cine sa vorbesc..
Si mereu cand merg in drum spre liceu vad o multime de fete frumoase si oricat evit sa ma uit la ele tot ma doare sufletul si mai rau mi se accentueaza starea de depresie.
Uneori imi doresc sa nu mai exist...
Raspunde
0
FreeStyle11
acum 9 ani
Uite, tocmai aceste "chestii" trebuie sa le schimbi, adica sa nu mai eviti fetele si sa incerci sa te schimbi, sa fi mai tupeist(in sensul bun al cuvantului, nu nesimtit), si vei vedea ca fetelor o sa le placa de tine, si fi mai relaxat, numai te gandi la p***ai, ca numai vrei sa existi, pt atata lucru, e o mare p***ae, colosala chiar.Incearca sa-ti schimbi atitudinea si vei vedea ca totul va merge bine.Bafta multa!
P.S. cum adica nu exista fete la tine in liceu? explica te rog
Raspunde
0
Theodor98
acum 9 ani
Pai Seminarul Teologic Ortodox din Bucuresti este un liceu numai de baieti.
Degeaba ma schimb daca nu are cine sa vada (fetele).
Doar prin simplu fapt cand vad o fata de aceeasi varsta cu mine pe strada mi se activeaza toata starea si suferinta asta (depresia). De aceea evit sa ma uit la ele dar totul este in zadar...
Iar pe langa asta ma simt izolat ca nu am si eu macar o fata cu care sa vorbesc..
Stiti cumva cum pot sa nu mai fiu depresiv ?
Raspunde
0
FreeStyle11
acum 9 ani
Facand ce ti-am spus mai sus, numai repet ceva ce deja am zis.Daca vrei sa vorbesti direct cu cineva, apeleaza la un psiholog.Apropo, deci tu vrei sa devi preot sau altceva din cadrul bisericii, dar in acelasi timp tanjesti dupa fete...mai bine te gandesti ce vrei sa faci si cu viata ta, ori te caiesti ca un adevarat om al bisericii, ori te bagi in lucruri de ale oamenilor obisnuiti.Gandeste-te ce vrei sa faci.
Raspunde
0
mi
acum 9 ani
Freestyle,ca sa devina preot trebuie sa fie casatorit,deci nu inteleg de zici lucrurile acestea,d-zeu accepta si chiar doreste ca barbatul sa fie alaturi de femeie,e ceva normal ceea ce doreste,nu vad nimic pervers si grotesc in comentariile lui.Este extraordinar de urat ceea ce tu spui.
Raspunde
1
FreeStyle11
acum 9 ani
Imi pare rau prietene, dar sincer nu vad de ce e asa de urat ce spun eu.Eu i-am spus ce trebuie sa faca, si am crezut ca el daca vrea sa fie preot ar trebui sa aiba inclinatii spre treaba asta, deci practic e in conformitate cu ce vrea el sa faca.Cu fetele i-am spus, mai ales daca vrea sa fie si preot, sa se poarte frumos si sa le atraga intr-un mod placut, prin vorbe, gesturi, si sa fie mai dezinhibat, daca vrea sa atraga o fata pe care o place.Nu stiu ce ai inteles tu, dar in fine, sper ca ai inteles acum.
Raspunde
0
Theodor98
acum 9 ani
Da , vreau sa devin preot ,iar cum a spus @mi trebuie sa fii casatorit .Bun dar lasand casatoria acuma ca mai e pana atunci.Problema este acum .. si nu ii gasesc leac...
@mi , FreeStyle11 nu a spus nimic urat , nu m-am suparat + ca e ceva normal deoarece nu toti stiu lucrurile astea legate de preotie.
Apreciez mult sfaturile care mi le-ai dat FreeStyle11 dar tot nu stiu cum sa rezolv problema asta ac***a in vedere ca nu prea intru in contact cu fetele..
Raspunde
0
yuri boyka
acum 9 ani
pt theodor 98.vreau sa vorbim.sunt ionut.asta e id meu de mess.leuionutalex.sa imi scrii ca sa vorbim
Raspunde
0

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Inteleg ca iti este foarte greu!
Este normal la varsta ta sa incepi sa iti doresti sa ai o relatie de cuplu. Iar daca acest lucru nu se intampla, te confrunti cu sentimente de tristete, singuratate, apatie si netratate la timp, se pot agrava pana la depresie.
Recomandarea mea este sa incepi un demers de dezvoltare personala la cabinet sau online (audio-video) prin programele Yahoo Messenger, Skype.
Esti inca foarte tanar si poti schimba mai usor gandurile, emotiile sau comportamentele negative cu unele mai functionale, mai adaptative.
In sedintele de consiliere si dezvoltare poti invata cum sa iti depasesti temrile, sa ai mai multa incredere in tine, sa comunici mai asertiv (deschis) cu personale de sex opus s.a..
Mai multe informatii despre dezvoltarea personala (comunicare, sociabilitate) poti citi pe site-ul Psihoutil.
De asemenea, poti accesa in bara de cautare aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Nu are sens sa iti lungesti suferinta. Iti recomand si o carticica: ,,Cum sa te simti mai bine” de David D. Burns, vei regasi tehnici despre care s-a dovedit stiitific ca te ajuta sa ai o viziune mai pozitiva asupra vietii.
Sper ca toate aceste recomandari sa iti fie de ajutor!
Ai speranta si incredere!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro