.
sunt gravida in 4 luni cu cel de-al 2-lea copil.azi am aflat de la tatal copilului ca pe acesta nu il recunoaste,asta pe la faptul ca a ridicat palma la mine acum o luna si a iesit urat de tot.3 sapt am stat separati,perioada in care am suferit foarte mult si nu mancam,nu dormeam si fetita ajunsesem sa o ignor partial.de foarte multe ori mi-a zis ca el nu mai crede ce zic eu si ca sta oarecum fortat.Imi poate afecta copilul depresia care deja a inceput sa ma lase fara puteri?a doua intrebare:am gresit cand m-am impacat cu el in conditiile in care toate rudele lui le considera superioare mie si mai ales mama lui pt care a ridicat palma,si mereu imi zice ca eu sunt inutila,ca nu stiu sa fac nimic?Am nevoie de un raspuns cat mai rapid pt ca deja nici somnul nu se mai prinde de mine iar de mancat iar nu mai am pofta cand aud toate aceste cuvinte.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Va recomad cateva sedinte de consiliere psihologica pentru gravidute. In cadrul acestor sedinte veti fi ajutata sa ajungeti la concluzie proprie. Inteleg ca doriti sfaturi si rezolvare din afara, dar cel mai important este sa luati dvs decizia deoarece va av afecta viata dvs (in bine sau in rau). Starea de anxietate si depresie a mamei poate afecta bebelusul din burtica, in conditiile dvs in special daca nu mai puteti manca si dormi.
Legat de paternitatea copilului este simplu: se poate face un test de paternitate, de preferat dupa nastere pt a nu supune unui stres inutil sarcina.
Daca sunteti in Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.