.
pffff...cum sa incep..
deci ..am 20 de ani ..dar ma simt obosita ca un batran de 80 ... :|
de la 7 ani am avt parte numai de greutati... tatal meu(nu bea,nu fuma, nu avea nici un viciu) a vrt sa profite d mn ... de la 7 ani pana la 9 ani a tot incercat,insa nu a reusit. desi ii spuneam mamei va dati seama ca nu ii venea sa creada , el mintind-o ca asa isi arata afectiunea fatza de mine ..insa intr-o seara a venit langa mn dezbracat (tin sa mentionez ca eu nu stiu decat de la mama aceasta parte a povestii) , iar mama l-a simtit cand a plecat de langa ea si a venit la mine,bineinteles uramand cearta..divort... etc ...
dupa vreo 2-3 ani in care a durat divortul, partajul .. etc .... dupa ce am terminat clasa a 8a , mama s-a recasatorit cu un barbat mai mic ca ea cu 10 ani jumatate,insa daca tatal meu nu a avt vicii, acesta si bea si fumeaza.
lucram de la 15 ani in vacante si cand mai apucam la nunti ca ospatar , acum am terminat liceul si un an de facultate , insa deoarece am schimbat facultatea si nici nu imi gasesc de lucru de un an jumatate , mama mea ma terorizeaza efectiv in fiecare zi!!! le fac toate mofturile , toate poftele (curat , spalat, mancare , totul pus la punct) nu le mai cer bani de cand am plecat la liceu (stateam in internat si ma descurcam lucrand la nunti asa cum am precizat mai sus). din cauza somajului crescut astazi, locuri de munca se vede foarte bine ca nu sunt, iar unde gasesti ceva , iti cer experienta (adica desi ai lucrat sa fi cu vechime sau studii de calificare). am terminat turismul si acum sunt la psihologiela facultate , ai mei nu ma incurajeaza cu nimic, din contra ma descurajeaza ... nu pot sa fac nimic deoarece zilnic am treaba . vreau sa ma pot implica in anumite proiecte care ma pot ajuta in viitor cu facultatea mea , vreau sa pot face ceva pt ceea ce imi place .
anul trecut m-a fortat sa dau la contabilitate, insa nu imi place si am renuntat pe ascuns pentru ceea ce imi place .
incerc sa dicut cu ea, insa incepe sa imi strige ca nu sunt buna d nimic , ca sunt degeaba , ca sa plec de aksa unde oi vedea cu ochii mei , sa nu ma mai vada, eventual sa mor, sa scape de griji. (ce griji o avea nu stiu , ca slava domnului nu am fst cu probleme la scoala, a auzit numai laude de la profesori , nu m-am bagat in anturaje inadecvate , nu am avut eu numai premiul 1 , dar medie de la 8, 60 in sus zic ca e totusi buna ) nu pot sa vorbesc ceva cu ea, deoarece ma barfeste mai rau ca babele dintre blocuri . odata am si incercat-o cu o minciuna ...a 2 a zi stia tot orasul .
imi zice de f multe ori sa ma duc la ea ca pacient ca ea e mai psiholoaga ca mine...
si nu numai mie mi-a zis, ci si unei prietene care termina anul acesta psihologia.
ce sa mai fac ?sa ma schimb eu ? gresesc eu in ceva ?
am eu vre-o vina ca nu sunt locuri de munca?
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
nicoleta
acum 13 ani
buna, parerea mea este urmatoarea : pleaca de acolo ,ca sigur o sa ,,inebunesti,,du-te cu chirie ,sau la o prietena,si cauta de lucru,apoi iti continui studiile ,asta daca vrei cu adevarat sa pleci,eu una asa a-si proceda .am uitat sa -ti mai spui un lucru IN SFARSIT AI FI LIBERA SA FACI CE VREI CU VIATA TA nu uita asta ,si bafta
Raspunde
0
Advertisement
dark_and_sad
acum 13 ani
pai tocmai asta e pb.. ca nu imi gasesc de lucru, ca daca as gasi as pleca :( ... am depus cv-uri de mi s-a luat mie la n firme, si aud la toate acelasi lucru : calificare ... vechime ....
de i-am si zis unuia:" daca nu ne angajati niciunul, noi tinerii d unde sa avem vechime?"
Raspunde
0

Psih. Delia Aldescu
acum 13 ani
Situatiile de care vorbesti sunt traumatizante. Si istoria personala descrisa de tine nu este una benefica.
Aceste experiente te-au maturizat precoce, te-au invatat responsibilitatea, cum sa ai propria grija, cum sa-i multumesti pe altii, cum sa fi harnica, cum sa perseverezi, cum sa-ti accepti parintii cu minusuri, cum sa devi un parinte bun, si multe altele care altii le invata din carti.
Iti mai ramane sa devi independenta invatand cum sa te multumesti pe tine.
Sunt sigura ca incercand in continuare gasirea unui loc de munca vei gasi in final unul care sa te ajute sa pleci de langa mama ta, care este posibil sa sufere de probleme de comportament, despre care vei invata la facultate.
Poate vei gasi o familie unde sa stai si in schimb sa le oferi unele servicii sau poate o colega/prietena te primeste sa stai cu ea in chirie cu promisiunea de a plati ulterior.
Indiferent ce ocazie se va ivi, mai devreme sau mai tarziu vei pleca de acasa.