.
In urma cu un an pretenul meu ,cu care am avut o realtie de 3 ani , a plecat definitiv in America . Am fost dependenta de el cat timp am fost impreuna, deciziile ii apartineau lui intotdeauna..in fine, am avut mari probleme de adaptare. In liceu am fost considerata cea mai buna eleva, am mers la olipiade in fiecare an intorcandu-ma intotdeauna cu premiul 1 (muzica)..iar in anul 1 am decazut total. Profesorul a avut mai multe intentii de a ma transfera dar mi-a mai acordat cateva sanse. Increderea in mine este 0, nu a putere de munca, nu mai am putere de concentrare. Ceea ce ma deranjeaza cel mai mult este ca nu mai pot comunica normal cu oamenii. Intru intr-un loc unde sunt oameni , oameni de varsta mea, oameni mai mici, mai mari, oameni in general. In momentul in care am contact cu ei sau ar trebui sa am un contact cu ei, toata realitatea mea se schimba, e ca si cum sunt hipnotizata, ma apuca tremuratul iar toate figurile din fata mi se par ori miloase, ori judecatoare, ori oribile. Prieteni vechi pe care ii iubesc sau i-am iubit (nici eu nu mai inteleg) nu ii mai pot recunoaste, nu mai vad vechile calitati pe care eram obisnuita sa le vad, vad numai lucruri noi despre ei, lucruri meschine care inainte nici macar nu credeam ca exista sau ca ii voi putea vedea asa cum ii vad acum. Ma simt amenintata si ma trec toti fiorii..ma simt ca intr-un film horror..inconjurata de clovni prefacuti. Mi-e rusine pt ca am ajuns sa vad realitatea asa, vreau sa ma schimb, ma lupt cu mine ..dar deja lupt de un an cu toate lucrurile astea si tot ce fac e sa merg in cerc. Mi-a disparut toata intelegerea, mi-a disparut placerea..judec pe toata lumea si nu ma pot opri. Nu am fost in viata mea asa, simt ca tot trecutul meu nu mai exista, am uitat cine sunt. Si asta ma sperie ingrozitor! Este prima oara in viata mea cand simt ca nu am forta sa depasesc aceasta etapa..
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Medic SfatulMedicului
acum 9 ani
Este indicat sa consultati un psihoterapeut.
Raspunde
0
Advertisement
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Buna ziua,
Daada,problemele mentionate pot fi abordate cu eficienta in cadrul unor sedinte de psihoterapie.
Daca ai intrebari poti sa-mi scrii, dar si sa citesti accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/diverse/
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail; [email protected]
Telefon: 0764 443 184
Site; www.psihoutil.ro
Raspunde
0
George Razvan
acum 9 ani
Salutari, oameni buni!
Si eu am trecut si inca ma confrunt cu unele stari de acest gen. Sufar aproape zilnic. Chestia e ca atunci cand nu ma gandesc deloc la asta sunt bine. Si incet, incet am invatat sa ma cunosc, sa stiu ce stari imi da depresia si sa fiu mai calm in privinta lor.
Am citit doua carti care m-au ajutat:
-"Depresia in 60 de intrebari", pe care o gasiti aici: http://www.bit.ly/1r3p8Af
-"50 de semne ale tulburarilor psihice", pe care o gasiti aici: http://www.bit.ly/1r3pS8E .
Prima carte este sub forma de dialog pacient-doctor iar cel de-al doilea autor tine sa redea tot felul de stari intalnite de-a lungul carierei dumnealui.
Sanatate!
Raspunde
0

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Daada,
Atunci cand dezvolti o relatie de dependenta, despartirea este foarte dureroasa si ti se pare ca toata lumea se schimba in jurul tau. Oamenii au calitati si defecte si se pare ca tu ai vazut doar calitatile lor pana acum. Inteleg ca te simti amenintata, nu e oare nevoia ta de a fi protejata, pe care ai pierdut-o?
Cred ca esti o fata puternica si inteligenta, rezultatele tale o dovedesc, am dreptate?
Uneori e nevoie sa fim raniti ca sa invatam cine suntem cu adevarat, cum putem trai fara a fi dependenti. Nu e usor si ai nevoie de sprijin, ai lasat prea mult timp sa treaca, un an in care sa suferi atata? Spui ca nu mai stii cine esti. Cu siguranta stii foarte multe lucruri frumoase despre tine.
E momentul pentru tine sa apelezi la un profesonist care sa iti indrume pasii pe o carare luminoasa in viata ta?
Daca ai incredere, pot sa-ti fiu alaturi cu drag.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea