.
Incep prin a spune ca...acum doi ani..am avut depresie..am luat ceva pastile dar ma simteam foarte ametita de la ele...si am renuntat..acum am niste simptome ciudate..parca uit si ce vorbesc...smt ca nu ma intelege nimeni si toti imi vor raul...ma pun seara la culcare si ma tot gandesc ca daca mor...nu ma mai inteleg nici cu prietenul meu tip si ma enervez p totii.,plus ca ma doare si capul foarte tare...oare sufar de depresie?
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste stari dezadaptative de ingrijorare, pesimism, furie, dezamagire, depresie si chiar migrene!
Tratamentul medicamenos trebuia intrerupt sau schimbat doar in urma consultului medical. Uneori organismul se adapteaza mai greu la medicatia anxilotica, antidepresiva. In cazul in care efectele medicatiei nu sunt cele dorite, schema medicamentoasa se poate adapta.
Din pacate simptomele de anxietate si/sau depresie nu trec de la sine si este nevoie sa fie tratate corespunzator, altfel acestea se pot agrava in timp.
Noi colaboram si cu un medic psihiatru, daca doriti mai multe informatii ne puteti contacta.
Despre depresie puteti sa va informati accesand acest link al site-ului psihoutil.ro:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Sanatate si liniste sufleteasca!
Psihoterapeut Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro