.
buna seara , de 3 ani am sintome ciudate cand merg pe strada parca sunt ametit ,am anceput sa uit ,amorteli maini si picioare ,inima a mi bate tare ,concentrare scazuta. am fost la un neurolog am facut un rmn si analizele au zis ca nu am nimic dar eu ma simt din ce an ce mai rau .am anceput sa ami pierd din echilibru mai ales cand este antuneric. ce poate fi ? multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Regret simptomele grele cu care te confrunti de atata timp! Inteleg ca te simti ingrijorat, nelamurit in urma analizelor si a rmn-ului efectuat.
Daca nu este vorba despre o problema medicala, posibil sa fie o problema psihica de anxietate. Accesand aceste link-uri poti afla mai multe:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
Iti poti face o programare la psihoerapie, online sau la cabinet. Accesand link-ul poti afla mai multe depre cum te poate ajuta tratamentul psihoterapeutic sa iti recapeti starea de echilibru:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Orice alte intrebari ai - le poti scrie aici sau pe e-mail de mai jos.
Multa sanatate!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro