.
Ma numesc Andrei,am 22 de ani ,sunt student în anul 2 ,insa pentru ca am fost ocupat cu jobul,asta pentru a ma intretine nu am reusit sa ajung foarte des acolo.Nu am putut sa vorbesc cu foarte mulți oameni si nu am creat foarte multe relații de prietenie cu nimeni. De doua luni nu m-am dus pentru ca îmi este frica de ce vor spune despre mine,ii consider mai buni decat mine ,iar eu ma simt în plus,iar pentru ca aveam un job stresant ii cam respingeam pe oameni fara rea intenție.Problema asta o am încă de la vârsta de 13 ani atunci când mi-am organizat ziua de nastere ,am invitat colegi de clasă insa nu a venit nimeni,iar asta m-a afectat foarte mult.Nu prea am prieteni si nu sunt foarte sociabili ,m-am maturizat oarecum fortat din cauza ca m-am angajat la vârsta de 19 ani si am lucrat cu oameni de vârstă parintilor meu.Cu părinții nu prea pot sa discut pentru ca mama mi-a distrus oarecum încrederea în mine râzând oarecum de mine in fata tatălui sau surorii mele.Nu o spun ca si cum m-ar fi umilit insa avea zâmbetul ăla care ma făcea sa ma simt prost.Ea nu este din zona in care m-am nascut ,iar pentru asta a fost judecata gresit de catre oameni ,a pus presiune pe mine pentru a invata cât mai mult ,totusi asta îmi parea egoism pentru ca atunci când ceilalti ma lăudau era fericită,iar atunci când face am ceva gresit ma pedepsea fiindcă o fac de ras în fața oamenilor. Când am dat BAC-ul nu am luat o nota foarte mare si a fost foarte dezamăgită,tot timpul îmi spunea ca ea a facut sacrificii pentru mine si ca eu nu am luat o nota cu care sa se poată laudă,ca nu poate iesi din casa de rusine.Părinții mei nu consider ca s-au iubit foarte mult si am luat parte involuntar la multe certuri si acum nu vreau sa vorbesc cu ei.Daca le spun despre aceste probleme spun ca sunt închipuiri ,ca eu nu stiu cât de grea este viața ,ca pe timpuri nu era asa ceva deparca asta ar fi un moft al meu.Mi-as dori sa fac o schimbare în viața mea fiindcă stiu ca sunt un om care are multe de oferit insa nu stiu de unde sa incep.Nu am avut iubita pana acum fiindcă mi-a fost frica sa nu fiu respins desi nu îmi este teama sa vorbesc cu fete in general ,unele au fost interesate de mine insa datorită acelui episod de la 13 ani cred ca increderea în mine a fost distrusă,si pentru ca nu am experienta îmi este frică sa nu ma fac de ras.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara, tinerete! Pana si felul in care scrii arata cat de anxios esti, si e pacat! Este pacat, fiindca pierzi toata distractia a ceea ce inseamna Viata! Mergi la facultate, nu esti singurul chiulangiu, si chiar daca ai fi e problema ta, nu a altora! Nu conteaza ce cred altii, "ce zice lumea", fiindca fiecare isi traieste propria viata, fiecare are drumul sau propriu; aceste drumuri se mai intersecteaza cateodata, iar daca unii lovesc - inseamna ca atat ii duce capul! Cat despre parintii tai... asta e, ia-i asa cum sunt si vezi cum poti creste prin ceea ce inveti in sistemul "asa da, asa nu!", si mereu gandeste-te ca Tu esti cel care iti decizi propria viata, in fiecare zi si cu fiecare cuvant pe care ti-l spui. Ma poti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata , fiindca sunt multe aspecte de discutat si nu le putem discuta aici. Ai incredere in tine, esti mai bun decat multi altii! Toate cele bune!