.
Sunt cu prietena mea de 9 luni… dupa ce ne am cunoscut ne am mai intalnit de 3 ori (in week end - eu lucrand in alt oras) dupa care eu am fost plecat 5 luni si ceva din tara ..am tinut legatura pe net , la tel …totul frumos, ne am apropiat mult… dupa ce m am intors au mai durat 2 luni si ne am mutat impreuna.. am intrebat o tot felul de chestii (ce a facut in astea 5 luni,cu cine a mai iesit) …ea mi a zis ca e sincera 100%,ca mi a zis tot,ca nu m ar minti cu nimic … chestia e ca acum cateva seri din vorba in vorba mi a zis ca la o sapt dupa ce am plecat eu din tara a sunat o fostul ei si au iesit la cafea..ea a zis ca a iesit ca vroia sa vada ce ii zice el,de ce s au despartit… si de atunci nu mai am stare … nu stiu ce sa fac.. sa mai am incredre in ea??? oare acesta e singurul lucru pe care nu mi l a zis pana acum ,desi a insistat de atatea ori ca mi a zis tot si ca nu mi a ascuns nimic… ea a zis ca au iesit doar o data - acum eu ma gandesc daca nu a fost asa,daca a fost mai mult,etc… simt ca nu mai pot avea incredere in ea… ea a zis ca nu mi a zis ca stia reactia mea,ca sunt mai gelos.. dar totusi,nu cred ca acesta e un lucru pe care sa l ascunda…eu plecat si ea se intalneste cu fostul sa vada de ce s au despartit..
Tin la ea dar ma gandesc ca m a mintit si nu stiu daca mai pot sa fiu cu ea...
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns..
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Delia Aldescu
acum 13 ani
Fiecare om are secrete, are propria intimitate si are dreptul la selectia lucrurilor pe care le poate impartasi cu ceilalti.
Oare tu ai spus totul in aceasta relatie? Inclusiv ce ai facut acum 4luni, 1sapt si 3zile in a doua jumatate a zilei?
Aceasta stare de incertitudine in legatura cu partenera ta porneste din posesivitate, din gelozie, din incredere sp***a in sine si din imaginea de atotputernicie pe care crezi ca o are un barbat in relatia cu o femeie.
Nici imaginea ta despre relatie nu este una tipica acestor vremuri, mai ales daca partenera ta vede altfel o relatie.
Cu cat vei invata mai repede sa ai o incredere naturala si nu una care sa cuprinda toate sferele de activitate sau gandire a celorlalti, cu atat mai repede vei invata ca oamenii cand vor sa faca ceva o vor face indiferent de ceilalti. Asa cum vrei tu, indiferent de ce zice prietena ta, sa nu ai incredere in ea si sa rupi relatia.