.
Buna .numele meu este ela,am 22 de ani........................ce voi spune s-ar parea a fi o problema normala in ziua de azi si cunoscuta mai ales la adolescenti......am fost impreuna cu cineva in jur de un an si ceva aproape doi .....dar defapt nici nu stiu daca pot spune ca am fost impreuna.am fost colegi de munca totul a inceput dintro gluma si a continuat pana ce eu am pus sentimente mari iar lui i s-au terminat sentimentele ce le avea....am ajuns in situatia in care am aceptat sa aibe prietena iar eu sa fiu amanata daor sa fim impreuna....am plecat odata de la locul de munca dar mam intors inapoi tot pf ca el ma rugat ...dar totul a fost mai rau si mai rau.la lucru plangeam acasa plangeam asa am tinut-o intruna mult timp....si eram deja marioneta lui faceam si acceptam orice......pana cand a 2 oara m-am decis sa-mi schimb locul de munca dar sa nu ma mai intorc si sa rup orice legatura cu el
asa am facut dar a trecut un juamte de an ba chiar mai mult,8 luni si nu l-am uitat nici o clipa si tot acolo imi e gandul si acum si simt si o ura si o dezamagire si iubire si toate parca la un loc.nu am facut si nu am realizat nimic,atat paote ca mi-am revenit putin din ce am ajuns cand eram cu el.dar nu pot sa trec orice incerc sa fac orice imi propun orice se intampla in viatat mea toate le leg de el si de trecut.......sunt prinsa in trecut si simt ca nu pot continua viitoarul pt k eu imi traiesc viata in trecut
iar azi am aflat ca el se casatoreste cu cineva cu care nu e nici de o juamatate de an.............si ma doare enorm si nu stiu ce sa fac.
am avut doar pe cineva dar f putin timp dar nu am continuat relatia
ma simt si stiu ca sunt urata si imi ajunge o singura mana sa numar baietii care ar vrea sa fie cu mine.................iar el se casatoareste va avea o familie va avea copii si va fi fericit.va avea ceea ce eu imi doream cu el si ce nu voi avea nici macar cu altul pt ca nu ma voi casatori niciodata..................
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
tiutza
acum 13 ani
Asa suntem noi fetele mai sensibile si avem trairi diferite si mai intense decat barbati.Stiu k iti este ft greu si suferi,dar trebuie sa fi puternica.Si sunt sigura k o sa iti gasesti barbatul potrivit care sa te accepte si sa te iubeasca pentru ceea ce esti si o sa fi ft fericita.Chiar nu stiu ce sa iti mai spun,dar sper k vei gasi puterea sa treci cat mai repede peste si sa fi fericita cu un barbat care te merita.pupici
Raspunde
0
Advertisement
Iuli
acum 13 ani
De unde stii ca nu te vei casatori niciodata? A vazut cineva asta in globul de sticla? Eu te sfatuiesc sa apelezi la ajutorul unui psiholog. Vei vedea ca te vai simti mult mai bine.
Raspunde
1
Daniela
acum 13 ani
La 22 de ani totul pare o tragedie,si o relatie de 2 ani conteaza,uneori mai mult alteori mai putin.....insa invata sa te iubesti pe tine,si invata sa te apreciezi mai mult.Cei din jur de multe ori ne vad asa cum ne vedem noi,involuntar transmitem.Viata o sa-ti ofere multe alte bucuri si placeri,fi optimista.
Raspunde
1
mikky Ang
acum 13 ani
poate ca nu dau cel mai bun sfat,dar si eu te sfatuiesc sa apelezi la ajutorul unui psiholog in caz ca nu resesti singura sa treci peste...
nu e nici momentul si nici cazul sa faci stiu eu ce p***ae si sa te inchizi in tine si sa suferi pt ceva ce pt el nici nu a existat,nici nu i-a pasat si sa lasi tot trecutul in spate,ca la urma urmei e doar trecut.....si sa gandesti la viitor...si cu atat mai putin sa refuzi persoanele din anturajul tau(sper eu ca bun) si daca ai vreo prietena f apropiata cu care poti vb orice si poti conta pe ajutorul ei, cere-i sa te ajute sa uiti si sa revii la cum erai tu inainte, cu siguranta mult mai increzatoare.
eu cam stiu ce inseamna ce simti,desi povestea mea a fost cu totul diferita...si am trecut peste, ce-i adevarat mi-a luat ceva timp, dar regasindu-te si cu vointa de a merge mai departe poti cu siguranta trece cu fruntea sus si fara sa te mai injosesti in fata cuiva care cu siguranta nu te merita...ci cauta acea persoana..sau te v-a gasi ea pe tine...
nu trebuie decat sa astepti,sa ai rabdare...si cu siguranta va veni......
iti urez multa bafta si sper sa-ti revii curand
si daca simti nevoia de a vb cu cineva, ma poti contacta
Raspunde
0
ariana80
acum 13 ani
Spun si eu ca doamnele de mai sus, daca nu poti trece singura peste apeleaza la un psiholog. Viata e prea scurta ca sa mai pierzi timp pretios pt el, el pt care ai fost doar o alternativa, el care a fost un egoist. Nu merita, exista si barbati buni, alege-i rational si apoi cu inima. Incearca sa iesi cu prietenii sau cu colegii de munca. Daca te inchizi in tine nu faci decat sa-ti prelungesti agonia si crede-ma nu merita. Vei mai iubi, vei fi fericita si te vei casatori, dar in primul rand lasa trecutul in urma, inearca sa te gandesti la tine, la viitorul tau. Incepe sa te iubesti in primul rand pe tine! Ai dovedit ca te iubesti prin faptul ca ai ales sa rupi orice legatura cu el, schimbandu-ti locul de munca, acum uita-l, iesi in lume, arata-ti cu TU esti mai importanta decat orice!
Succes!
Raspunde
0
mosux
acum 13 ani
Sincer si eu trec prin depresia provocata de dragostea pe care io port iubitei mele.Inteleg prin ce treci si cat suferi,si eu simt ca nimic nu mai are rost si nimic nu se leaga de mine.Dar mi-am dat seama ca sunt lucrui frumoase in jurul meu pe care nu le-am facut pana acum si persoane cu suflet bun pe care inca nu le-am cunoscut.Incerc sa imi schimb stilul de viata si sa fac lucruri noi si sa ma gandesc mai mult la mine.am 23 de ani si viata merge inainte.imi doresc sa nu mai ma gandesc la ea si sa trec peste acest hop care ma facut dintr-o persoana dinamica si vesela un posomorat fara chef de viata.daca il iubesti si ti la el......lasal sa fie fericit chiar daca nu e langa tine.Si nu te mai subestima.
Raspunde
0
cristina
acum 13 ani
Salut Ela sincer imi pare prin ceea ce treci mi-ar placea sa te ajut din tot sufletu pt ca te inteleg si stiu prin ce treci deoarece si eu oarecum trec prin asa ceva... sunt maritata de aproape2 ani din razbunare m-am maritat pt ca cel pe care il iubeam cu adevarat nu a stiut sa ma pretuiasca si a dat seama ca m-a pierdut si asta imi pare cel mai bine ca a ajuns sa constientizeze ca m-a pierdut chiar in ziua nunti mele,a dat cu capu de pereti cand si-a dat seama... ma rog sunt multe de at ma tot gandesc la el si nu pot sa il uit e adevarat ca mai vb cu el din cand in cand dar cred ca asta imi face numai rau...la randu sau s-a insurat si el din razbunare desi i-am spus sa nu o faca dc va face pasu asta sa o faca at cand intradevar va gasi pe cineva pe care iubeste,acum 3 sapt am vb cu el si mi-a spus ca nu are o casnicie stralucita si ca nu e asa cum s-a asteptat el e plecat din tara si in curand va veni acasa mi-a spus ca ma va suna cand ajunge mie greu , numar zilele dc chiar ma va suna si dc ma va suna ce va fi pt ca situatia amandorora nu e roza fiecare are un sot si o sotie numai Dumnezeu stie ce va fi... atat pot sa iti spun ca iti tr timp mult ca sa treci peste asa ceva asi zice ca intradevar sa apelezi la pshiolog pt ca si eu asi face dar sincer nu am incredere in ei...ma rog in fiecare zi la D-zeu sa ma lumineze si sa stiu de ce se intampla lucrurile astea cu mine... atat pot sa iti zic sa te rogi lui D-zeu sa ai credinta multa si totul va fi bine , incearca cat poti sa nu ai nici un contact cu el si cu preteni de a lui sa nu afli nimic despre el si sa iti ocupi timpul in permaneta cu tot felu de lucruri, iesi din casa distreazate ca esti tanara , sa fii inconjurata de multi oameni care tin la tine nu te inchide in tine ,fi ceea ce ai fost inainte sa il cunosti,esti tanara si nu merita nici un barbat in lumea asta atata suferinta,iubestete pe tine insuti gandestete numai si numai la tine ca dc tu nu faci luc acesta nimeni nu se gandeste la tine...fi optimista pt ca asa tr viata este grea nu e numai miere si ca sa o infrangi tr sa fi o luptatoare! cine stie poate va veni ziua in care isi va da seama ca ce a avut langa el at poate o sa vrea sa te aibe langa el dar va fi prea tarziu. cred si stiu ca ai spus in viata de numarate ori ca nu mai poti dar dupa cum vezi esti de fata mai poti si se spune ca D-zeu nu iti da mai mult decat poate duce un om!.... in viata mea de 3 ori am patit-o si am zis ca altu cat traiesc no sa mai plang si no sa mai sufar ...si de aceea prin cate am trecut tot am patit-o dar gandestete intodeauna ca chiar dc am suferit am si iubit am fost si fericita ,fluturasi din stomac au fost chiar dc ziceam ca no sa mai fie ,tine minte un lucru ai iubit,iubesti si vei iubi,fi tare zambeste celui ce te-a ranit arata-i ca nu te doare si o sa il dobori pe el insasi!
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Draga Ela este normal sa fi foarte trista pentru ca ai investit sentimente
Insa faptul ca te simti si stii ca esti urita nu inseamna ca este si asa
Totusi nu pot sa nu observ faptul ca tu vezi ca in jurul tau sunt si baieti ca ar vrea sa fie cu tine chiar daca tu te crezi urita
Primul pas in a te desprinde de o relatie care nu iti aducea implinire l-ai facut atunci cind te-ai hotarit sa pleci si ai si plecat chiar daca iti era greu, adica ai puterea de a merge mai departe
Insa nu a fost decit un pas. MARE dealtfel
Mai ai de facut si alti pasi dupa cum bine iti dai seama
Tristetea te face sa spui niciodata, dar, iti va fi mai usor daca vei avea linga tine pe cineva care poate fi si un psiholog alaturi de care vei gasi ajutor astfel incit sa poti vedea si ca esti frumoasa si ca meriti sa fi iubita
Spun psiholog, pentru ca are instrumentele necesare dobindite prin pregatire astfel incit sa poti aduce lumina in viata ta acum cind iti este greu
iliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722207760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro