.
O zi buna tuturor,pentru ca stiu cum este sa nu ai.. Desi am doar 16 ani pot si cred cu tarie ca iubesc. Uitati povestea mea: aproape 6 luni am stat cu un baiat..el e cu 3 ani mai mare. stiu ca m-a iubit enorm si a facut multe sacrificii pentru mine,am fost impreuna zi de zi,am dormit impreuna (nu sex) si mii si mii de amintiri minunate; el m-a iubit la inceput pentru ca eram rece,deoarece mereu am suferit din cauza despartirilor.. la inceput nu ii acordam atentie si ii placea,apoi m-am schimbat si am devenit extrem de sufocanta,recunosc,ne certam zilnic pentru ca aveam incredere in el ca nu ma va parasi,erau doar mofturi.. nu a fost problema ca il plictiseam sau ca atunci cand a primit atentia dorita a plecat...a plecat de fapt,la facultate;ne-a ingreunat mult situatia..am fost p***a deoarece stiu ca trebuia sa ii acord timp;avea probleme acasa si incet-incet am devenit si eu o problema. trebuia sa-l sprijin si nu am facut-o, il puneam la zid si aveam pretentii.. problema e ca dupa 2 luni de despartire, ne-am impacat pentru 2 saptamani, dar de atunci au trecut alte 2 luni. el de cand ne-am despartit s-a culcat cu 2 fete, a stat"la misto'' cu alte 2-3... inca ma cauta odata la cateva zile desi mereu cand vorbim ne certam...,i-a spus unei prietene ca "mortii nu invie dar relatia noastra a fost cea mai importanta" si ultima noastra discutie s-a terminat asa"el: vrei sa fac ceva? eu:nu ai facut cand trebuia, deci nu .el: voi face cand va veni momentul"...si de valentines day l-am vazut cu alta fata,ii luase un trandafir, iar el era genul care nu suporta asa ceva "ma iubesti pe mine nu pe flori".... eu de 4,5 luni mananc odata pe zi,dorm 4 ore, plang zilnic,am luat calmante naturiste si am incercat sa merg la psiholog dar nu m-a ajutat..o sa merg si la biserica, dar nu stiu ce vreau mai mult: sa-l uit sau sa se intoarca..daca vreti sa stiti mai multe va las in comentarii dar in mare parte asta e.. as dori sfaturi sau sa stiu ceea ce ati facut voi in situatii asemanatoare. Va multumesc din suflet!!!! :(
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
buna
acum 10 ani
Buna ,
scrie-mi te rog un email la zane:bu:ne pe yahoo (insa elimina punctele din nume) si te ajut sa iesi din faza asta foarte usor.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Diana Dinca
acum 10 ani
Realizez ca situatia prin care treci este una dificila, ac***a in vedere perioada adolescentei, care nu este tocmai una usoara, prin prisma modificarilor hormonale ce au atat efecte fizice, cat si psihice.
Mi se pare foarte important sa realizezi ce vrei tu in legatura cu acest baiat, daca o posibila relatie cu el ti-ar face bine sau ti-ar putea cauza mai multe probleme. Pentru asta, iti sugerez sa faci o analiza a avantajelor si a dezavantajelor pe termen scurt pe care le-ai putea avea intr-o relatie cu el, dar si a avantajelor si dezavantajelor pe termen lung vis-a-vis de aceasta relatie.
In ceea ce ai povestit mai sus nu am remarcat prea multe referiri la starea ta emotionala (ce simti pentru acest baiat, cum ai resimtit comportamentul lui fata de tine), lucru la care iti sugerez sa te gandesti si care consider ca te va ajuta sa iti dai seama de ceea ce iti doresti tu.