.
Am 27 de ani, de 9 ani viata mea e un calvar, traiesc incontinuu cu frica ca, ceva rau se va intampla cu mine, nu sunt sigur pe mine niciodata, traiesc intr-o lume careia nu i-as apartine, am palpitati la inima, intru in panica din orice, ma pierd imediat indiferent de situatie, familia mea nu stie ce se intampla cu mine (ma prefac ca este totul ok) la fel si in grupul de prieteni, nu am o iubita nici planuri de viitor, nu am ceva pt care as lupta, demulte ori ma gandesc pt ce traies?! momentan nu am un job din cauza starii mele, am primit oferte in tara si in strainatate insa nu pot accepta de frica, vorbesc doua limbi straine foarte bine, stau bine la capitolul Cultura Generala, daca citesc ceva retin imd, insa nu stiu ce se intampla cu mine, mie frica sa nu o i-au razna.! am fost la medici Psihiatrii am luat fel si fel de tratamente insa tot degeaba! ce sa fac? Multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
Este important sa combinati tratamentul cu medicamente cu psihoterapie. Medicamentele ajuta la ameliorarea starii fizice pe moment, iar psihoterapia ajuta la schimbarea modului de percepere a realitatii, a comportamentelor, a modului de gandire si a atitudinii interioare fata de sine si de cei din jur.
Alegerea este a dvs, dar cu siguranta viata merita traita.
Unul dintre pasi pe care este necesar sa il faceti este acela de a incepe sa va acceptati starea, de a arata familiei.
Alt pas ar fi sa incepeti un tratament combinat intre psihoterapie si sustinere medicamentoasa.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.