.
buna am si eu prob familiare am 22 ani si sunt casatorita de un an cu x care are 33 ani.prob cu socri am dinainte sa ne casatorim el nu face si nu zice nimic sa imi ia apararea cu totul ca a venit socrul si a dat cu un par in mine sa ma scoata afara din casa el nu a facut nimic .nu am curajul sa plec de la el plang din orice pana mi se face rau nu mai am ghef sa ies nu mai vreau nimic ,am incercat sa imi iau viata nu pot sa ma mai controlez va rog ajutati-ma nu stiu ce sa fac.
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Buna ,
Spui ca ai incercat sa-ti iei viata... Cred ca ti-e foarte greu, dar problema se poate rezolva. Conteaza ce-ti doresti tu.
Poate la acest moment nici nu mai stii ce-ti doresti si ti-e greu sa crezi ca esti cea mai importanta persoana din viata ta.
Cred ca un psihoterapeut te-ar putea ajuta. Ti-as recomanda, daca tu consideri ca e potrivit, si un tratament medicamentos, prescris de un medic psihiatru ( dar acesta are si efecte secundare).
E important sa iti recapeti increderea in tine, sa ai o imagine de sine pozitiva si sa simti ca cineva e alaturi de tine, care te sustine.
Cauta un psihoterapeut de orientare umanista in orasul tau.
Te poate ajuta!
Iti doresc o zi minunata si sper sa gasesti curajul de a face ceea ce simti!