.
Am inceput facultatea, sunt anul 1. Imi place foarte mult materia, profesorii sunt foarte buni, insa colegii sunt foarte rai. Este din cauza ca sunt grasa. M-am saturat sa aud rasete, glume proaste, rautati pe seama mea. Asa a fost si la liceu, iar eu nu mai suport inca 3 ani plini de stress, jigniri si rautati. Mi-ar placea foarte mult sa invat de acasa, din pacate se tine cont de prezenta foarte mult. Nu stiu sa ma apar, si nici nu pot sa ma pun cu toata lumea superficiala, care te place sau nu in functie de cum arati. Si daca nu te place iti face rau. Voi ati trecut prin asa ceva? Cum ati facut? Eu nu sunt vinovata decat ca exist.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Psih. Cristina Pricop
acum 9 ani
Anxietatea sociala se poate trata in psihoterapie, putem vorbi pentru mai multe informatii.
Raspunde
0
Advertisement
FreeStyle11
acum 9 ani
Eu iti recomand, nu pt a scapa de rautatile colegilor, ci pt sanatatea ta, sa slabesti, iar in felul asta vei capata mai multa incredere in tine, si te vei simti mai bine din toate punctele de vedere.Daca o sa slabesti pe langa ca se vor purta altfel colegii cu tine, te vei simti si tu mai bine in pielea ta.Daca esti interesata iti pot da mai multe informatii, daca nu, atunci, bafta multa si sper sa te descurci tu cumva, dar gandeste-te in primul rand la sanatate, nu la colegi, stiu ca esti tanara si nu dai doi bani pe sanatate, dar crede-ma, ar trebui sa dai, ai sa vezi mai incolo.Bafta multa!
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Katykaty, inteleg ca treci printr-o perioada foarte grea! Oricine isi doreste sa se integreze in colectivul din care face parte si este normal sa fii dezamagita, suparata si furioasa atunci cand te confrunti cu judecata sau critica celor din jur.
Referitor la problema legata de greutate, ai facut investigatii medicale, sa nu fie o afectiune a tiroidei?
Daca din punct de vedere medical esti bine, iti recomand sa apelezi la un nutritionist.
Totodata, poti apela la sedintele de psihoterapie si dezvoltare personala. Acest demers te va ajuta mult, iti vei debloca vointa, vei aborda si rezolva mai usor dificultatile cu care te confrunti, iti vei imbunatati stima de sine, vei invata sa comunici mai adecvat, sa fii mai asertiva si sociabila. In concluzie, iti vei regasi echilibrul emotional si iti vei imunatati considerabil viata.
Poti apela la sedintele tinute in cabinet, sau o varianta mai ieftina si la fel de eficienta este psihoterapia online printr-o platforma de tratare a mai multor probleme existentiale:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
In aceste link-uri gasesti mai multe informatii despre comunicare, probleme legate de greutate, dezvoltarea personala:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tulburarile-de-comportament-alimentar/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste articole sa iti fie utile.Daca ai nevoie si de alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail.
Stiu ca nu este usor, insa ai mai multa speranta si perseverenta!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro