.
Buna ziua. Am 33 ani, sunt barbat si am si eu o problema putin mai delicata. Nu am o partenera e mai bine de 10 ani, sunt singur iar dorinta de sex exista. Ma masturbez zilnic de cel putin 2 ori, in unel zile ajung si la 7 - 8 numere. Se intampla si noaptea sa am erectie si acea pofta de sex si nu pot sa adorm pana nu ma masturbez. Nu o fac de placere, este o corvoada pentru mine. Am incercat sa ma opresc dar am erectii mereu, nu ma pot concentra la nimic. Cu siguranta daca as avea o partenera, s-ar rezolva mult din problema mea dar cum aceasta nu pare sa mai apara as dori sa stiu daca exista medicatie care reduce sau opreste aceasta pofta de sex sau masturbare. Ma termina pe plan psihic. Mai sufar si o depresie din cauza singuratatii iar in prezent fac terapie la psiholog si iau si antidepresive sub recomandarea unui medic psihiatru, Cipralex 10 mg.Va multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara. Va recomand sa schimbati medicul psihiatru! despre medicatia pe care o luati, cei mai multi pacienti s-au plans de lipsa efectelor, in cel mai bun caz. De cat timp faceti terapie la psiholog? Este o intrebare retorica, fiindca toate aspectele pe care le-ati mentionat aici trebuiau discutate cu psihologul! Nu stiu ce fel de psihoterapie faceti, va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala cu un specialist cu bune referinte - nu unul din cei care trimit imediat la psihiatrie! De ce nu sunteti intr-o relatie de atata timp? Sunt site-uri matrimoniale, sunt diverse modalitati de a cunoaste pe cineva. Nu de medicatie aveti nevoie, va distrugeti ceierul si viata de la diagnostice gresite si tratamente prost facute! Luati o hotarare clara in ceea ce va priveste si mergeti pe directia respectiva!
Toate cele bune!