.
as vrea sa incep simplu... am 24 de ani si iubesc o fata, lucru firesc de altfel, dar exista si un dar. mentionez ca a fost o relatie superba, deosebita pot zice.
am fost inpreuna vreo 5 ani, ne-am despartit cam acum un an, a fost foarte dureroasa despartirea. dupa nici o luna dupa despartire avea alt prieten. tip despre care eu stiam ca vb cu ea, dar am crezut ca sunt doar amici. abia acum constientizez ca defapt ei erau inpreuna cat timp a fost cu mine. tipul este dintr-un oras la vreo 30 de km de noi. nu am precizat baiatul a fost plecat in franta si cam dupa o luna dupa ce ne-am despartit a venit in tara, probabil ca ia expirat contractul.
am acceptat despartirea a fost foarte dureros dar am trecut peste. mentionez ca eu nu am incetat nici o clipa sa o iubesc asta este si problema.
ACUM 3 LUNI JUMATATE M-A CAUTAT si am inceput sa vorbim zilnic la tel, ne-am mai si intalnit de vreo cateva ori. imi zicea ca vrea sa o luam de la cap dar ii este teama sa nu ne certam pe motivele mentionate la inceputul povestii.
am stabilit ca sa incercam sa o luam usor de la cap adica vorbeam foarte des la tel.
mi-a spus ca regreta cele intamplate si ca s-a despartit de respectivul tip din motive necunoscute.... zice ca nu se simtea atrasa de el si ca nu l-a putut iubi.
de la niste prieteni am aflat ca vroia sa se marite cu el, ea intr-adevar mi-a confirmat lucrul asta trebuiau sa aibe nunta pe 18 sept anul acesta.
dar nu asta este inportant ideea este ca acum cateva zile am sunat-o si era cu un alt tip, mi-a zis ca nu este tipul care a fost in franta ci altul.
probabil ca nu a picat foarte bine telefonul meu pentru ca tipul ala ma cerea la telefon sa imi explice sa ii las inpace. va dati seama ca am inebunit atunci. am avut incredere in ea si iar m-a mintit. in seara aceea mi-a zis ca defapt noi eram amici si ca ea nu stia ca eu inca tin la ea. ma face sa cred ca sunt nebun.... cum daca am stabilit amandoi sa o luam usor?mi-am schimbat numarul de tel si incerc sa o evit pe cat mai mult. imi este teama ca iar o sa ma caute si o sa cedez iarasi. dar nu vreau sa o iert. o iubesc, o urasc nici eu nu stiu. ideea este ca ma consum si nu imi este bine deloc. sufar stiu ca nu ar trebui dar o iubesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (17)
Sara
acum 13 ani
Nu cred ca te umileste, cred ca este o oportunista, pur si simplu. Probabil ca nu stie ce vrea, cauta in continuare sperand sa gaseasca o partida potrivita. Nu te consuma, nu are nici un sens. Uit-o si nu-i mai da nici o sansa. Pare genul de femeie care se cam foloseste de cei din jurul ei. Cand e singura (si nu numai) esti bun de pus pe rana, iar altfel.... Nu stie sa piarda si probabil ca isi doreste ca toti barbatii sa-i stea la dispozitie... Oricum, de respectat nu te respecta, te-a inselat de doua ori practic si cred ca o va mai face, cu usurinta.... Vezi-ti de viata ta, gaseste-ti o prietena, iesi cu amicii, uit-o.
Raspunde
0
Advertisement
ionutz24
acum 13 ani
nush... as vrea sa o cert si du''paia sa o iau in brate. dar merita? nu cred. NU.
m-am saturat de raspunsuri d''alea ''''fete mai sunt phooo''''. sunt dar una iubesti
Raspunde
0
ionutz24
acum 13 ani
timp in care am fost cu ea nu mi-a creat probleme. nu vreau sa cred despre ea ca este o fata usoara, pentru ca nu este. o iubesc. dar sunt constient ca tre sa renunt la ea. dc ala care este iubit tre sa isi bata joc? dc nu stie sa aprecieze ca o iubesc?
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Ionutz, fie astepti sa se maturizeze emotional (ceea ce face arata ca este imatura din acest pdv, ca este poate curioasa, poate ai fost primul ei prieten si s-a intrebat cum e cu altul, daca nu gaseste ceva mai bun etc) fara sa ai garantia ca se va intoarce la tine, dar este o posibilitate, fie o lasi in pace si iti vezi de viata ta. Putine relatii din adolescenta merg pana la maturitate pt ca in multe cazuri unul din doi (daca nu ambii) "creste" diferit. As putea sa scriu multe pe tema a ceea ce ai scris tu, dar am ales sa o spun scurt si concis.
Raspunde
0
ionutz24
acum 13 ani
timp in care am fost inpreuna am facut o greseala.... amandoi am renuntat la prieteni, ne creasem o lume numai a noastra. nici dupa un an de la prima despartire nu mi-am revenit din acest pct de vedere. am un singur prieten nici acesta nu este tocmai ok. in sensul ca apeleaza la mine numai cand are nevoie. acum am nevoie de ajutor si nimic.... ma ignora si nu stiu de ce.
Raspunde
0
ionutz24
acum 13 ani
am nevoie de prieteni care sa ma sustina. blankye_man id-ul meu de mess
Raspunde
0
ana
acum 13 ani
nu te mai obosi oricum nu te iubeste vine si te cauta doar cand este singura nu suporta singuratatea de ce cand are pe cineva langa ea nu te cauta pt.ca stie ca tu vei fi cel care o va ierta mereu de iubit nu te iubeste se foloseste de tine si atatREVINO-TI
Raspunde
0
bella
acum 13 ani
am luat id-ul tau si o sa-ti fiu o prietena dak vrei.
Raspunde
0

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
ti-ar fi de folos sa vezi ce anume iubesti la ea,cum te face sa te simti,ce -ti oferea din ce aveai tu nevoie.o clarificare a ta cu tine,cu ce vrei de la o femeie,de ce tocmai ea,....despartirile dor intotdeauna,nu trece asa usor o astfel de suferinta dupa o relatie de lunga durata.cu siguranta au fost semne si in timpul relatiei pe care nu ai ,,dorit,,sa le vezi.ca sa poti depasi acest moment fara sa se transforme intr-o depresie in toata regula ti-ar fi de ajutor sfatul unui psiholog,psihoterapeut.daca doresti mai multe amanunte ma poti contacta prin datele de pe forum(tel.sau mail).cu drag iuliana iordache