.
Buna ziua, sunt o mama foarte disperata simt ca inebunesc de durere fetita mea in varsta de 5 anisori si 9 luni....ma respinge in urma cu 3 ani am divortat de tatal ei si incerc si ma chinui sa nui lipseasca nimic fetite i fac toate poftele ba chiar de dragul ei am pastrat llegatura cu fostul sot sa nu imi supar si sa sufere copilul ...dar ea este foarte atasata de el si ma dispera lucrul accesta ba chiar ma simt neputincioasa uneori sta doua zile la mine apoi vrea la el.... nu ma pot intelege cu ea de loc i spun ca o iubesc sintot timul o rasfat o alin5 i cumpar tot ce vrea dar nimic ....sta cat i fac poftele apoi pleaca la el...nu inteleg de ce? Unde gresesc ? el este mai tot timpul pecat cu taxiul nui face toate mofturile cum i fac eu sta mai mult cu bunici... nu inteleg de ce si ce pot face in acest caz am incercat varianta sa nui mai cumpar asa multe sa fiu si eu ca el dar....degeaba nam avut nici un succes ...
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Alexa,
Pana la varsta de 5 ani fetitele dezvolta un puternic atasament fata de parintele de sex opus, devenind chiar rivale uneori cu mamele,acest aspect, numit complexul Oedip, urmand a fi rezolvat intre 5 si 7 ani. Nu poti sta linistita ca se va rezolva de la sine, daca fetita te respinge, ac***a in vedere divortul prin care ati trecut impreuna. Faptul ca ii faci toate mofturile nu e solutia cea mai buna, numai ca nu exista sfaturi general valabile, fiecare situatie fiind unica. E nevoie sa discuti cu un psihoterapet care va analiza situatia intr-un mod profesionist si iti va fi alaturi tie si fetitei pentru a depasi aceasta situatie dureroasa. Inteleg ca este destul de important pentru tine, daca doresti, te astept cu drag.
Psihoterapeut
Marina-Lucica Balea