.
Buna seara grup , sunt impreuna cu o fata de 5 ani de zile , am plecat amandoi in straintate sa muncim, doar ca aseara nu stiu ce a facut-o sa se schimbe la 360 grade.. a spus ca nu stie ce mai simte pt mine si ca e bine sa luam o pauza.
Noi suntem in tara straina, imaginati-va sunt tot felul de nebuni pe strada.. nu prea cunoastem pe nimeni, ea a zis ca se duce la o colega de munca.. ( bine ar fii asa ) dar daca se duce la un EL ? Pe toata lumea care am intrebat despre aceste pauze... toti au confirmat ca defapt e vorba de un alt barbat.. si vrea sa vada cum e
ea a invocat motivul ca relatia s-a racit si nu stie daca mai simte ceva pt mine , nu stie daca ma mai iubeste , ca nu e fericita.. si sa luam o pauza de cateva zile 1 sapt nu stiu. . sa vada daca i se face dor de mine sau nu..
voi ce ccreedeti ?:( Eu cred ca se duce la altul... mai ales in tara straina nu stii pe nimeni, nu ai prieteni.. doar munca si acasa..
Nu am dormit de 2 zile, nu am fost nici la munca , nu am mancat de 2 zile si am baut maxim 500grame de apa ! nu am chef de nimic.. ce sfat imi dati? am 25 de ani.. ea 22i
trebuie sa platesc si chiria aici unde stau e f scump ca am ramas si singur .. e foarte rau.. acum vine noaptea si nuu e langa mine.. e prima noapte.. cine stie pe unde este. in tara asta straina si periculoasa? :(
Nu cred ca voi dormi... si maine trebuie sa ma duc neaparat la munca. sunt rupt numai pot cum am ochii si absolut tot.. abia mai merg.. m-am si taiat cu cutiul pe mana
nu mai stiu ce sa fac :((
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna seara.
Draga Alexandru, s-au mai intamplat si alte lucruri intre voi in ultima vreme? Inteleg ca tu crezi ca e vorba de un alt barbat. Gandeste-te: ti-a dat motive sa crezi acest lucru?Poate chiar este la o prietena, asa cum spune. Avea vreun motiv sa ia aceasta pauza? Relatia dintre voi se racise? Daca aveati unele dificultati, poate vrea sa vada ca intradevar ii lipsesti si nu poatr trai fara tine. Observ ca te gandesti la ce i s-ar putea intampla. Fii linistit, probabil e in siguranta. Spui ca te-ai taiat cu cutitul pe mana. Cred ca ar fi bine sa te vada un medic, ce zici? Ai grija de tine in primul rand si incearca sa te gandesti ca va fi bine. Experienta ta nu e aceeasi cu a prietenilot tai. Incearca sa te relaxezi putin si sa te odihnesti. E doar o pauza, poate te va suna chiar maine si va veni la tine. Daca iubirea dintre voi a fost reciproca, cu siguranta va fi bine. Uneori dragostea in exces te poate sufoca.Fii optimist si iubeste-te pe tine! Daca in continuare nu te simti bine, putem comunica pe mail, la tel sau pe skpe.
Ai datele mai jos.
Psih. Marina Lucica Balea