.
Buna , ma numesc Cristi , am 27 ani si m-am indragostit pe internet de o fata care e impreuna cu cineva , am stiu de la inceput dar am acceptat .Ea a fost cea care mi-a dat impulsul , mi-a zis ca inceput sa simta ceva pentru mine si ma intreba daca si eu simt ceva , nu cautam o relatie , vroiam sa stau departe pentru ca am avut multe dezamagiri in dragoste ..dar sa intamplat inevitabil sa o iubesc cu tot sufletul.Nu mai pot dormi , nu mai pot manca , am slabit mult, gandul imi e numai la ea , simt ca fara ea nu mai pot coninua viata, simt ca nu mai am nici un rost. Acum imi pare ca sa racit un pic , desi eu imi expun sentimentele fata de ea , ea e mai inchisa , cand aduc vorba de asta , ori imi da raspunsuri seci din care nu inteleg nimic , ori evita sa vorbeasca . Imi doresc uneori sa nu o fi cunoscut pentru ca doare tare.. vorbim de 5-6 luni aproximativ..am fost doar 1 data la ea in acest timp..Nu stiu ce sa mai fac , nu mai gandesc limpede . Mi-ar fi de ajutor un sfat , chiar am nevoie Simt ca nu mai pot trai si ca viata mea nu mai are sens fara ea . Multumesc anticipat.
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
nuconteaza12345
acum 9 ani
Orice iubire iti poate aduce o trauma in viata, dar de fiecare data este bine sa treci peste. Poti merge la psiholog, el te poate ajuta. Daca nu doresti acest lucru, ai nevoie doar de vointa, caci medicament pentru iubire nu este decat iubire. Iesi, incearca sa cunosti pe altcineva, nu te izola. Trebuie sa fii puternic pentru ca tu esti mai presus decat acea fata, binele tau trebuie pus inaintea binelui ei. Daca esti in stare sa iubesti, iar ea isi bate joc, inseamna ca esti un baiat bun si nu te merita. Multe fete te-ar merita. Nu te inchide in tine si nu face lucruri nebunesti. E greu sa gandesti pozitiv, dar asta e singura solutie. Trebuie sa fii optimist si sa te gandesti la tine pentru ca nimeni nu merita sa te distrugi pentru ei.
Raspunde
0
Advertisement
CristiLuv
acum 9 ani
Iti multumesc pentru raspuns / sfat , am sa incerc desi imi este foarte greu , chiar si acum cand scriu simt ca nu mai pot. Multumesc
Raspunde
0

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Salut, Cristi!
Imi dau seama cat de greu iti este cu toata acesta situatie complicata! Mai ales ca sustii ca te-ai mai confruntat pana acum cu diverse probleme, dezamagiri in cuplu.
Iti recomand sa citesti aceste articole despre comunicare sau poti vizita site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Daca nu poti depasi aceste probleme sentimentale, emotionale poti apela la cateva sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala online sau la cabinet.
Despre depresie poti citi accesand link-urile urmatoare sau poti vizita site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Sper sa iti fie utile aceste recomandari, sa incepi sa iti revii, sa ai emotii mai functionale, sa incepi sa te odihnesti mai bine, sa depasesti starea de nesiguranta s.a.!
Pentru orice alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Sa ne auzim cu bine!
Psih. Gabriel Pȋrvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro