.
Buna ziua,
In urma casatoriei, acum exact 8 ani, am fost nevoita sa ma mut din Bucuresti in Ardeal, intr-un orasel in care nu ma pot adapta. Aceasta este si cauza depresiei sau tristetii mele generale. Ma simt constransa de persoane si situatii, in viata de zi cu zi ma simt coplesita. In casa nu mai am liniste cu sotul, pt ca efectiv imi pierd mintile si nu-mi mai pot controla tonul vocii si nici furia. Avem doi copii, pe care ii ferec atat cat pot de starile mele. Sunt mereu nervoasa, neanteleasa si nimeni nu-mi intra in voie.
Ne-am muta cu draga inima, insa aici avem serviciile si casa. E cam greu si nu stiu ce-am putea face in aceasta situatie. Ne ma sfatuiti? Astept rasp dvs cu mare nerabdare. Va urez sanatate si toate cele bune!
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Draga Rihanna,
Este foarte dificil sa te adaptezi atunci cand schimbarile sunt foarte mari, mai ales daca locul in care te muti iti ofera mai putine conditii, satisfactii decat cel in care ai locuit anterior.Este o cauza destul de frecventa a depresiei.Te simti constransa de situatie, dar te poti gandi ca acolo, in oraselul tau ai tot ce iti este mai drag: copiii, sotul, casa ta, serviciul?
Ai nevoie de sustinerea unui psihoterapeut pentru a-ti descoperi resursele.
Spui ca ii feresti pe copii de starile tale. Cum ai putea? Cu siguranta si ei simt prin ce treci .Nu lasa sa se agraveze starea ta. Putem pastra legatura pe e-mail, pe skype sau la tel.
Cu drag,
psihoterapeut Marina-Lucica Balea