.
Imi vreau tatal inapoi.
De cand s-a recasatorit nu mai e acelasi. Imi doresc sa aiba grija de noi (eu, sora si fratele meu) la fel cum avea inainte. Simt ca ne da deoparte. Ce sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Mirria,
Te inteleg perfect. Din pacate, unii parinti, dupa ce divorteaza se departeaza de copii, isi creaza o noua familie si incearca sa scape de responsabilitati. Mai ales barbatii sunt mai putin atasati de copii si nu inteleg lipsa de atentie si afectiune a acestora, considerand ca mama e mai in masura sa le ofere. Nu stiu care este situatia mai in detaliu, dar cred ca ar fi bine sa -i spui ce simti si ce nevoi ai. Parintii trebuie sa ofere copiilor suport psiho-afectiv. Propune-i sa veniti impreuna la o sedinta de terapie si cu siguranta situatia se va imbunatati.