.
am 19 ani si pot spune ca eram foarte prietenoasa si sociabila , aveam multi prieteni cand eram mica , dar odata cu liceul s-au schimbat multe .Acum m-am retras foarte mult in cutiuta mea si imi e frica sa ies si sa vorbesc .In liceu mi-am facut o gasca de 5 fete .Am ajuns toate la aceiasi facultate cu 2 dintre ele stau intr-un apartament, iar celelalte stau separat , cu ele comunic foarte rar , iar cu celelalte 2 problema e ca au amandoua prieteni si nu prea vorbim .Inainte eram foarte apropiate ,dar acum nu ami suntem .Am incercat sa imi fac un prieten .Dar mereu am impresia ca nu sunt destul de buna pentru persoana respectiva si ca vor sa fie cu mine doar de amuzament , si din cauza asta ma comport foarte rece si distanta , asa ca nicio relatie nu mi-a mers pana acum . Sunt anul 1 la facultate si imi e tare greu sa ma integrez , sa-mi fac prieteni .Am tot timpul senzatia ca m-a bag pe gat asa ca prefer sa stau in banca mea ..Vreau sa aflu daca am nevoie de un psiholog sau este ceva normal .
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Imi dau seama cat de greu trebuie sa iti fie cu toata acesta schimbare! Pentru a-ti depasi mai usor starile de anxietate, nesiguranta si retragere sociala poti apela la cateva sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala.
Iti poti imbunatati stilul de comunicare pasiv cu unul mai asertiv! Poti exersa comunicarea cu asertivitate, jocul de rol, vorbitul in public. Mai multe detalii despre comunicare gasesti accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Asadar, in cadrul sedintelor de psihoterapie si dezvoltare poti invata metode eficiente de relaxare, poti dobandi curajul sa fii tu insati, exersarea spontaneitatii, vei experimenta mai des emotii sanatoase - de bucurie, multumire si incredere in tine insati.
Mai multe infomratii gasesti in site-ul Psihoutil.
O seara frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro