.
nu imi pot gasi linistea.
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)
Sari
acum 13 ani
Incearca niste consultatii psihologice, te vor ajuta mult sa gasesti ceea ce iti doresti, acea pace interioara.Totodata , daca ai merge la biserica, poate vei gasi niste raspunsuri la intrebarile tale, la nelinistea ta. Esti un om bun si meriti sa fii fericit.
Toti avem neclaritatile noastre, dar depinde cum le abordam si cum le rezolvam.
Raspunde
0
Advertisement
yma
acum 13 ani
Poate nici nu era cazul sa intervin daca tot n-am inteles mare lucru,sa-i las pe altii sa spuna mai multe,eu spun doar ca se pare ca ai nevoie de ajutor,pari anxios.Poate nici pe departe nu e asa,dar aflindu-te pe acest forum,ce sa mai zic....
Raspunde
0

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Draga J,
Randurile tale in care vorbesti despre tine si despre " femeia din capul tau" sunt pline de sensibilitate si trairi care e important sa fie exteriorizate. De multe ori ceea ce simtim. noi nu poate fi spus celorlalti, de teama de a nu fi judecati su etichetati. Putini oameni au capacitatea de a asculta si de a intelege trairile noastre.
Nu stiu ce varsta ai. Pentru mine, ca psihoterapeut , ar fi important de stiut ... Sunt multe aspecte importante legate de evolutia ta afectiva , emotionala despre care cred ca nu ai vorbit cu nimeni pana acum.
Timiditatea si introspectia exagerata pot sa te impiedice in evolutia ta ca persoana , in dezvoltarea ta ca om ( omul isi face rau singur ... din pacate ).Din randurile tale asternute in blog-ul care-ti apartine, inteleg ca, intr-un fel, tu esti constient de asta, dar nu stii cum sa faci "sa ajungi la tine", " sa te regasesti ".
Sunt multe ganduri si mai putina actiune... Cred ca atunci cand va sosi momentul, tu vei actiona si vei face ceea ce simti ca e bine pentru tine ( fiindca , de fapt, tu stii ce e bine pentru tine, undeva in adancul sufletului tau ).
Nu lipsa de vointa ne opreste sa facem anumite lucruri, ci frica. Frica ne mentine intr-o stare de amorteala totala, de blocaj- frica de a nu pierde ceea ce avem.
Spui ca "ti-e dor de tine".. te cred... Cand va sosi momentul potrivit, te vei intalni din nou cu tine si-ti vei acorda atentia si importanta de care ai nevoie, te vei iubi pe tine asa cum n-ai facut-o pana acum.
"Regasirea " sau " intalnirea cu tine" poate fi foarte dureroasa, uneori... Ti-a sugera sa soliciti ajutorul unui psihoterapeut in orasul tau. Nu vei face asta decat in momentul in care vei fi pregatit.. si cand ai sa fii pregatit, vei simti asta .
Iti doresc sa te regasesti si sa te iubesti pe tine in primul rand ( asta insemnand sa-ti acorzi toata atentia, sa fii atent la nevoile tale, sa iti faci mici placeri etc ), fiindca altfel nu vei putea sa iubesti " femeia din capul tau ".
"Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti ! " Cred ca stii cine a spus asta :)
O zi minunata si incepe sa ai grija de tine !