.
Buna ziua, am mare nevoie de ajutor sunt speriat si nu stiu ce sa cred ce sa fac acum.. ideea e ca m-am mutat cu familia in alta tara, am 20 ani.. am facut un curs de limba toate bine si frumoase. Dupa cate luni de zile .. vreau sa zic ca la inceput m-am simtit ca un nou nascut aici ... eram plin de energie veneam acasa plin de energie chiar si mama imi zicea. Dar de 1 luna 2 zile a venit iadul pe mine. Nu m-am putut adapta la noul curs din cauza la chichiztele mele din cap ca nu mi-au placut colegii.. na e greu sa te intelegi cu alti cu profa.. si profa ma rog, am incercat sa tot imi zic ca si aici is oameni simpl ica si mine.. am incercat de toate. M-am dus la medic pana la urma si mi-a dat ceva naturale, le-am luat m-am simtit bine, am facu o saptamana 2 de pauza.. ma simiteam relativ ok, dar cand am dat iar de cursu asta de germana.. pana ajungeam acolo dimineata totul ok, beam cafeaua ma imteam super in trafic ca merg cu masina, oamenii imi zambeau totul ok.. pe drum chiar m-am intalnit cu o colega si am schimbat o conversatie de am zambit amandoi si ne-am simtit bine...dar cand dadeam de clasa aia bun, stateam asa intr-o stare foarte p***a, nu ma puteam concetra cum trebuie fiindca eram nervos si suparat ca nu puteam sa fiu eu ok printe colegii aia. Deci in alt cuvinte exact la fel ca inainte de pauza de 1-2 saptamani... dar am zis sa merg mai departe ce o fi o fi. Chestia e ca nici nu puteam sa imi revin cand ajungeam acasa ca eram tot suparat si nervos ca eu nu eram ok la curs... M-am dus iar la medic si i-am zis si mi-a dat altceva. De data asta mi-a dat un medicamet si a zis sa il iau o data pe zi sa ma linisteasca. se numeste Tavor - Lorenzopam, Tavor fiind o companie care face Lorenzpoam aici. Bun toate bune, am luat lorenzopamu asta de 4-5 ori atat... nu am urmat un tratament sau ceva.. l-am luat cand ma simteam prost, si-a facut eflectul asteptat... ma calma si ma linistea.. iar a 2-a zi eram fresh.. reluandmu activitatiile grijile de zi cu zi. Deci numai pe moment isi facea efectul.. e intr-o zi ma pus dracul sa caut pe net ce e lorenzopamul asta, adica acum 3 zile. E peste tot zice ca e ok.. ca are si reactii adverse.. da pe termen scurt, dar eu nu le-am avut.. e dar eu ca prostul am citit pe wikipedia si m-am ingrozit ce scria despre el...aici e problema. In timp ce luasem lorenzpoamul si adica 0.5 mg.. a inceput sa imi tiuie o ureche, deci am avut un tiuit in timpan si m-am speriat, probabil organismul meu imi spune ca e suficent si ca nu trebuie sa il mai iau. Si am citi pe wiikipedia, si in momentul ala m-am speriat ca ce poate sa faca pe tremen lunng ca reactie adversa, scria acolo toatte bolile posibile de minte, jur ca daca i-as gasi pe cretini astia care scriu asa ceva. Deci va rog puteti da un click pe goole si scrieti Lorenzopam Wiki. Practic eu eram speiat in timp ce ma calma e foarte p***a situatia. Si nu stiu ce sa ma mai fac. De 3 zile imi bate inima ingrozitor cand vin de la curs, nu ma pot conectra la scoala de loc nici cum o faceam inainte, imi vine sa plang cand ma gandesc, greu imi mai aduc aminte unele chestii, am incontinu dureri de cap, sunt agitat... si nu imi mai trece. Ce se intampla e posibil ca medicamentu asta sa agraveze situatia ?, practic m-am speriat si mi-am zis " ba da e imposibil cum sa se intample asa ceva" . E posibil ca un medicament sa interfereze cu ce gandim noi ? in loc sa ma linisteasca, sa faca si mai rau, fiindca eu ma speriasem de ce poate sa faca in momentul cand isi facea efectul. Va rog spuneti-mi ce e de facut nu pot sta in starea asta, adica eu l-am luat de cateva ori si nu am avut nimic... Vreau sa stiu cat o sa ma mai tina starea asta .. findca incerc sa im irevin si nu pot, cred ca nu am patit ceva grav, totusi e un medicament liber pe piata si poata sa faca atata rau ? Eu am trecut de partea cu frica. Incerc sa imi revin dar cam greu, spuneti-mi va rog ca starile astea o sa im itreaca fiindca sunt in prag sa cedez..
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Ovibv
acum 8 ani
De asemenea care sunt efectele adverse la medicamentul asta, si daca ele dispar si restul depinde de mine sa imi revin.. si ca medicamentul nu mai are efect
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna seara. Tu ai discutat cu parintii despre starea pe care o ai? Aceasta incordare pe care tu o tratezi cu medicamente... pana cand? Orice medicament are efecte adverse! Problemele tale sunt de natura afectiva, emotionala, trebuie mers la cuuza, nu indopat cu pastile pentru a linisti efectul (manifestarea pe care o ai)! Contacteaza un psihoterapeut, din tara (se face terapie pe skype) sau de acolo, vorbeste cu parintii tai despre ceea ce simti, fa-i partenerii tai si vei reusi! Daca doresti sa discutam mai amanuntit, ma poti contacta la adresa de mail [email protected]
O seara placuta!