.
Buna ziua! Ma numesc Calin si am varsta de 15 ani. Am avut cam 5 luni de anxietate, am urmat apoi un tratament timp de 2 luni (am inceput cu alprazolam si dupa am continuat cu coaxil). Recent am terminat tratamentul si ma simt trist fara motiv. Cand stau la calculator am senzatia ca ochii incep sa imi lacrimeze si ca ma va izbucni plansul. Am o durere de spate enervanta si ma simt absent. Parca nu mai am nicio emotie, nu imi plac lucrurile de odinioara, nu am chef de nimic. Azi am observat ca atunci cand incerc sa vorbesc, simt o strangere in stomac si parca raman imediat fara aer si nu pot spune multe cuvinte. Nu stiu ce se intampla, puteti sa ma ajutati, va rog?
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Draga Calin,
Tratamentul elimina o parte din simptome atata timp cat este administrat. Ai nevoie de psihoterapie, pentru a determina cauzele acestor simptome si a putea sa le elimini. Probabil medicul care ti-a prescris tratamentul ti- a spus acest lucru. Va trebui sa mergi impreuna cu unul din parinti la un psihoterapeut, deoarece esti minor si sa incepi sa lucrezi. Ai nevoie de sprijin specializat, numai medicamentele nu pot rezolva problema.
Daca doresti, te astept cu drag. Ai toate datele pe psihoprof.ro.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea