.
Buna seara.....am 26 ani si sunt o persoana foarte fricoasa....imi este frica sa plec singura undeva tot timpul trebuie sa am pe cv langa mn.......cateodata am o stare p***a imi vine sa plang, ma simt pierduta, nu pot sa ma concentrez la nimic, imi bate inima rau si simt ca ma sufoc din cauza la gandurile negative pe care le am. Am consultat si un psiholog dar tot nu mi-am revenit (pt ca practic nu am avut curajul sa fc ceea ce mi-a spus sa fc....) ....am decis acum sa consult si un psihoterapeut....ma gandesc ca, cu ajutorul unor pastile si cu putin efort din partea mea poate o sa imi revin.....cateodata simt ca nu mai suport.....imi alimentez creierul numai cu idei rele...... nu socializez cu aproape nimeni, imi este frica de oameni, de neconoscut......va rog ajutati-ma......
Adauga raspuns
Raspunsuri (29)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Giorgiana211, inteleg ca iti este foarte greu cu aceste simptome foarte intense de anxietate și distimie (frica constanta, teama de a pleca singura, problemele de concentrare, starile de plans, tahicardie)!
Aceste tipuri de manifestari anxioase pot fi tratate eficient cu ajutorul psihoterapiei cognitiv-comportamentale. Daca vei avea nevoie si de tratament anxiolitic si/sau antideprsiv, te putem indruma catre un medic bun.
Concret, sedintele de psihoterapie te ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxioase. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza tulburarile de anxietate.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai sociabila, mai energica, mai performanta si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare .
In concluzie, daca participi cu hotarare si perseverenta la sedintele de psihoterapie, poti fi ajutata sa rezolvi problemele de anxietate.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale in tratarea anxietatii si panicii, poti citi accesand acest link in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
De asemenea, accesand acest link, poti citi si despre metodele folosite in dezvoltarea personala:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste informatii sa iti fie folositoare! Alte articole de specialitate poti citi in site-ul Psihoutil.
Pentru alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!
Psihoterapeut Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro