.
Am auzit ca exista tratamente naturale care sa inlocuiasca antidepresivele.Stie cineva unde se poate apela pentru un cabinet de biorezonanta si tratament natural pentru anxietate si depresie?Multumesc mult pentru ajutor.
Adauga raspuns
Raspunsuri (17)
Lucica
acum 13 ani
Eu nu pot sa cred ca am scapat de antidepresive dupa atatia ani.Am ajuns la recomandarea unui pacient ce se afla in situatia mea citind pe internet si am ajuns si eu la doamna doctor Stela Drontzass unde am facut o testare cu aparatul de biodezonanta si urmand tratamentul am scapat in sfarsit Va ajut oferandu-va tel.,ca este tare greu, cerand sfatul la tel.0766488202. Daca ajungeti scrieti-mi si mie va rog.
Raspunde
0
Advertisement
Cabinet Lacrima Naturii
acum 13 ani
Multumesc mult am sunat si m-am programat.Abia astept sa vad cu ce ma poate ajuta.Va scriu luni seara dupa ce ma intorc de la cabinet Multumesc din suflet pentru ajutor.
Raspunde
0
parerea mea
acum 13 ani
Sportul, plimbarile si pasiunile placute vor sterge definitiv urmele depresiei.
Raspunde
0
Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
cea mai buna metoda este psihoterapie desigur si citetez" Sportul, plimbarile si pasiunile placute.."
Raspunde
0
Cabinet Lacrima Naturii
acum 13 ani
AM FOST LA PSIHOLOG SI NU M-A AJUTAT CU NIMIC SINCER .NU AM NIMIC ESTE MESERIA LOR DAR.....
Raspunde
1
Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
depinde foarte mult de ce terapie ati facut ,relatia dvs cu terapeutului, si apoi nu va asteptati ca dupa 5 sedinte sa se vada rezultatele ..multi merg de doua trei ori merg cateva luni dar nu realizeaza ca terapia care au urmat -o nu este potrivita pentru ei ,
Raspunde
0
grege
acum 10 ani
pai cred ca nu este tocmai ieftin sa mergi luni intregi.. si dupa "cateva" luni deja cred ca totul se transforma intr-un efect placebo.. totusi nu mergi sa vb cu vecina de la 8, trb sa ai cat de cat niste rezultate... raspunsul dvs este doar unul prin care va scuzati. jalnic pt. un PSIHOLOG
Raspunde
0
Cabinet Lacrima Naturii
acum 13 ani
si atunci va rog cate sedinte trebuie sa platesc sa ma fac bine dupa aceste terapii?
Raspunde
0

Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
nu va pot spune acest lucru stimata doamna nu sunt clientul meu ,nu va cunosc si de ce sa va dau un raspuns aiurea ,dar in orice terapie se vad rezultatele dupa 4sau 5 luni ,Depinde de la un client la altul
Primele sedinte sunt de cunoastere .Si sa stiti ca orice psiholog care practica consiliere sau terapie are si el o analiza facuta ,adica a mers si el la psihoterapie.Multi dintre noi,psihologii,am schimbat formatorii pana ne-am gasit pe cel potrivit noua.
Mult succes !Duminica frumoasa !