.
Buna ziua ,sunt Luminița am 26 de ani ,am un băiețel de 1 an si 5 luni cu care stau acasă ,de ceva vreme am impresia ca toată lumea este doar împotriva mea ,ca orice as face nu este bine si ca ii deranjez pe toți ,cu soțul mă cert frecvent din toate nimicurile pentru că el mereu are ceva de reproșat ,nu am chef de nimic ,îmi vine sa plâng ,si in capul meu este doar ,dacă aș putea să îmi iau copilul si sa plec oriunde nu ma cunoaște nimeni sa stau singura! Este vorba de o depresie si daca da ,faptul că stau numai acasă cu copilul si nu ies din această rutină poate fii o cauză? Ce sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Buna seara,
Doamna Luminita, inteleg ca va simtiti vulnerabila, trista, iritata si va ingrijorati cu privire la starea dvs. emotionala. Poate fi vorba si despre simptome depresive, insa asta se stabileste intr-un interviu clinic. Pare ca la starea dvs. de sensibilitate se adauga si problemele de comunicare cu sotul, mediul neprietenos. Cu siguranta si plictiseala, rutinele, izolarea contribuie la starea dvs. emotionala negativa. Este necesar sa va schimbati programul, sa reluati unele dintre activitatile placute de alta data, sa va impartiti responsabilitatile si cu alti membrii ai familiei, sa va ajute cu baietelul, astfel incat sa aveti timp si pentru dvs.
Pentru a depasi aceasta perioada mai grea, insa, si pentru a preintampina acutizarea si cronicizarea acestor probleme, simptome este recomandat sa apelati la sedintele de psihoterapie.
Mai multe informatii puteti citi copiind urmatoarele link-uri in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/stres/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/conflicte/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Doamna Luminita, sper ca aceste articole sa va fie folositoare. Cu orice alte informatii a pot ajuta, imi puteti scrie aici sau pe e-mail-ul personal.
O seara buna!