.
Buna!Ma numesc Doina,am 20 de ani si oficial sunt stundenta la fregventa de zi.Am prieten si e foarte bravo,e foarte responsabil cu toate ca e de o virsta cu mine incearca sa reuseasca sa invete si sa lucreze ca sa ne putem intretine caci traim deja impreuna.Insa uneori e prea standart,iar asta ma face sa fiu agresiva cu el,des uit supararile si parca tot revine la normal dar peste un timp oarecare iar incep sa ma enervez.De fapt problema este in mine,nu fregventez deloc perechile,toata ziua stau in casa la televizor ,ma culc spre dimineata si ma trezesc la amiaza,am inceput sa nu am grija de mine,uneori ma uit in oglinda si-mi vine sa-mi rup parul din cap,cind vad pe televizor vreo emisiune ce arata timpul de afara vreau si eu sa ies dar deja imi dau seama ca e ora tirzie.Inainte scriam poezii,acum mi-am pierdut muza,eram in liceu una din cele mai active fete acum nu am nici o cunostinta care ar fi in stare sa ma ajute la greu.Mie lene sa ma aranjez,sa fac ordine,sa ma antrenez,sa fac baie,sa scriu poeziile pin la capat,sa ma duc la perechi,de tot ce ma apuc dupa o oarecare perioada ma gindesc ca nu are rost sa o fac caci nu va da vre-un rezultat.In cele mai dese cazuri nu vreau sa vorbesc cu nimeni,nici rude,nici prieteni,nimeni!Ies uneori pe la discoteci si servesc mult pina dimineata,bine ca macar ma pot controla cind servesc.Parintii mei si-au cam pierdut increderea si des ma intreaba cine vreau sa devin si pentru ce traiesc pe acest pamint...Ce sa fac sa duc lucrurile pina la capat???
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
alyna
acum 12 ani
am 29 ani 2 copii fac sy eu depresii de astea uneori esti cumva nefericita?puneti inima an dinti si rezolva treaba pana nu ajungi sa se andeparteze toti de tine credema stiu ce spun din asta nu te scoate nimeni doar tu poti paaa
Raspunde
0
Advertisement

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna seara
Daca ar fi sa ma iau dupa titlul intrebarii mi-am pus intrebarea la ce te ajuta daca afli ca este depresie sau nu Si mai degraba ce faci cu ceea ce se intimpla
Citind mai departe am vazut un om care sufera , care nu poate in momentul acesta sa isi acorde mai multa afectiune si care nu are atita energie cit sa duca la capat ce isi doreste In acelasi timp am mai vazut o persoana care cauta puncte de reper , care vrea sa afle ce este cu ea si ce i se intimpla
Ce poti face?
Psihoterapia nu se adreseaza doar celor care au afectiuni de natura psihica ci si acelor persoane care vor sa se descopere, care vor sa isi acceseze potentialul intr-o masura mai mare si care sa gaseasca in ei resurse de a face fata provocarilor vietii intr-un mod mai echilibrat
Poti incerca si tu
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com