.
Buna ziua,
In urma cu 2 ani, sora mea a suferit un episode depresiv grav in urma caruia a fost internata la Psihiatrie o saptamana iar mai apoi I-au dat drumul acasa cu tratament cu Venlaflaxina, Convulex si Abilify. Cu toate ca se simte mult mai bine, este in continuare retrasa, inchisa in ea, nu doreste sa mearga la psiholog, cateodata se mai enerveaza desi foarte rar. Ma intreb oare, va mai fi vreodata fata de dinaintea acestor probleme, o fata lipsita de griji, vesela, care nu se stresa pentru nimic? Ma uit la ea si nu imi revin cat a putut sa se schimbe. Oare va trebui sa ia aceste medicamente toata viata? Ea mai primeste o injectie o data pe luna care o face sa se simta foarte bine, vesela si optimista. De asemenea din cauza acestor medicamente are pierderi de memorie foarte grave, uita tot timpul, oare nu exista un remediu ? Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna ziua. Care este diagnosticul sorei dvs - din actele medicale? Ce varsta avea sora dvs cand s-a produs acel episod? Ce a determinat aparitia acelui episod? Mai sunt multe intrebari. Daca doriti, imi puteti scrie la adresa de mail [email protected]
Toate bune!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna ziua.
Inteleg prin episod depresiv grav ca e vorba de depresie majora. In aceasta situatie tratamentul medicamentos este absolut necesar, dar are nevoie in paralel de interventie psihoterapeutica. Aceasta se face de catre un specialist psihoterapeut intr-un cabinet specializat. Psihologul la care apelati va trebui sa aiba competenta in psihoterapie. Aceasta de fapt este un "tratament fara medicamente". In urma interventiei sora dv poate deveni cea dinainte, insa ar putea avea o sensibilitate mai crescuta la evenimentele traumatice, de aceea e nevoie ca membrii familiei sa invete cum sa o sustina. Daca doriti, va astept cu drag la cabinet, sau putem comunica . Mai multe detalii pe psihoprof.ro.
Psihoterapeut Marina- Lucica Balea