.
Bună ziua. Am 28 de ani. Am fost diagnosticata cu tulburare anxios depresiva. În 2016, în urma unei depresii mai urate, am fost la psihiatru care mi a recomandat stimulaton. Timp de 4 ani m am simtit mai bine, cu toate ca mai aveam stari de anxietate, reușeam sa le controlez. Însă în luna iunie depresia a revenit și mai accentuata. Doamna psihiatru mi a prescris seroxat de 20 mg și remeron o jum de pastila. Sunt 7 zile de când iau și ma simt tot mai rău. Mi a scăzut pofta de mâncare, stările de neliniște sunt mai rele, am o stare de amețeală și presiune, simt ca și cum nu s ar oxigena creierul suficient,am mișcări incontrolabile mana, picior, ma simt ca și cum nu mai am viata în mine. Acestea sunt efectele adverse la seroxat? Ar trebui sa l schimb?
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 2 ani
Buna ziua,
Inteleg ca sunteti satula de cateva luni de zile de aceasta recidiva si ca rabdarea, speranta dvs. sunt in scadere. Probabil ca dna. psihiatru v-a informat de faptul ca la inceputul tratamentului medicamentos uneori pot aparea simptome fiziologice si psihice neplacute. Aceste intensificari in starea psihica si fizica sau aparitia altor simptome neplacute - pot fi cauzate ca urmare a faptului ca organismul face un anumit efort pentru a se adapta la noul tratament.
Medicul dvs. trebuie sa stie cel mai bine de ce anume v-a prescris o schema de tratament cu anumite doze si cu ce va poate inlocui medicamentul pentru a va simti mai bine. Daca disconfortul persista pentru inca cateva zile, luati legatura cu dansa.
Ac***a in vedere diagnosticul si isoricul tulburarii anxios-depresive, cele mai bune rezultate le puteti obtine urmand medicatia prescrisa in combinatie cu sedintele de psihoterapie. Psihoterapia cognitiv comportamentala la cabinet sau online este o forma de terapie structurata, practica si foarte eficienta in astfel de cazuri.
Aveti incredere pentru ca o sa va reveniti din acest episod dureros. Sanatate!