.
Buna seara...am 21 de ani si de ceva timp ma confrunt cu niste stari de tristete , nesiguranta . Starile sunt insotite de dureri toracice care dispar in momentul in care apas cu mana ...mentionez ca sunt fumator de 6 ani dar niciodata nu am exagerat cu fumatul (maxim 10 tigari pe zi) . In cazul meu este vorba de o depresie ?
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Din ceea ce descrii tu nu se poate pune un diagnostic insa cu siguranta aceste stari exista
Poti insa vedea ce se intimpla , de ce au aparut aceste stari, cu ce anume evenimente din viata persoanala se leaga si ce este de facut ca ele sa nu mai apara , sa le tratezi Acest lucru inseamna poti apela la psihoterapie pentru ca te poate ajuta
Sigur nu degeaba te-ai gindit la depresie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com