.
Buna seara, doresc sa-mi spun pe scurt povestea si de ce nu sa si ajut pe altii prin trairile mele. Acum 3 ani dupa moartea bunicii mele care m-a crescut, eveniment care mi-a tulburat destul de mult echilibru am ajuns la psihiatru. Devenisem trista, plangeam foarte mult, nu mai puteam iesi din casa deoarece simteam o gelozie nejustificata si inexplicabila cand eram cu sotul meu in societate; reactionam la orice femeie de o anumita varsta care trecea pe langa mine si ma gandeam ca sotul meu se poate uita la ea sau se poate simti atras de ea. Niciodata nu mi a dat motive sa fiu geloasa, totul era in mintea mea si aceste ganduri au ajuns sa mi controleze viata. Am ajuns la psihiatru, mi s a dat un tratament cu cipralex si anxiar si pot spune ca am scapat de acele ganduri legate de gelozie. Insa inca iau tratament dar cu serlift si anxiar deoarece am tulburari de dispozitie, nu reusesc sa ma angajez pt ca nu am nici curaj, sunt iritata, mi am pierdut multi prieteni in tot acest timp , sunt putine persoane pe care le accept langa mine. Ma simt uneori inutila, intretinuta, fara un scop in viata la 27 de ani si poate ca viata asta a mea, de stat in casa si facut treburi casnice nu imi prieste. As vrea sa am mai mult curaj, mai multa incredere in oameni si mai multa stabilitate. Oricum ideea este ca depresia asta m a facut mai puternica si oricate caderi am, ma ridic si sunt optimista si am incredere in Dzeu. Vreau insa sa schimb ceva insa nu stiu cum sa fac .... mi ar placea sa comunic si cu alte persoane care trec prin astfel de lucruri, suferinta apropie oamenii si te face sa te simti si mai inteles. O seara buna!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
dorudopp
acum 9 ani
buna
situata mea a fost si esterea.
am luat coaxil si anxial o saptamana. apoi numai coaxil. sunt instabil dar caut sa fiu optimist.
la tine este simplu
1. trebuie sa dormi bine noaptes si sa te scoli max. la 7. apoi te speli si te privesti in oglinda razand.
2. faci usoare exercitii-pot sa[ti spun si ce...si apoi iesi afara. poate mergi la piata.
3.nu stai in casa la televizor si nu joci jocuri pe calculator..mai bine inveti ce sti mai bine.
4. cautarapid sa te angajezi o luna fara salariu si sa muncesti de-ti sar capacele.
da-mi tel sa discutam
MINTEA INVINGE TRUPUL
DORU -BUCURESTI-0744550066
HAI SA-NCEPEM RECUPERAREA!
Raspunde
0
Advertisement
unforgiven
acum 9 ani
Buna ziua,
Multumesc pentru sfaturi, in mare parte astea sunt lucrurile pe care incerc sa le faci zi de zi. Dorm bine noaptea insa ma trezesc cu greu si obosita. Exercitii imi vine greu sa fac, insa exercitiile mele sunt plimbarile si activitate cat se poate. Momentan nu reusesc sa mi gasesc puterea sa ma angajez, nu ma simt capabila si nici nu mai am incredere in ceea ce sunt si pot face. Sunt dornica sa asimilez informatii noi si sa fac ceva ce mi place insa nu stiu ce anume, nu reusesc sa mi gasesc drumul.
Tu ce probleme ai? Vorbim aici, nu este nevoie de schimb de numere de telefon. Sanatate multa!
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Inteleg ca ti-a fost foarte greu in perioada de doliu. In cazul in care gandurile dezadaptative, pesimiste si emotiile de disperare, starie de plans, inutilitate, dezamagire, tristete persista, izolare si dificultati in viata profesionala, iti recomand cateva sedinte de psihoterapie la cabinet sau online.
Concret, sedintele de psihoterapie si dezvoltare personala te ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxioase. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza tulburarile anxios-depresive.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai sociabila, mai energica, mai performanta si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare.
In concluzie, daca participi cu hotarare si perseverenta la sedintele de psihoterapie, poti fi ajutata sa rezolvi problemele de anxietate si depresie.
Mai multe detalii poti citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Sanatate si o saptamana mai buna!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro