.
As dori ajutorul vostru stimabili medici. Am stat cu un băiat 1an jumate de fapt este prima mea relație primul meu prieten si nici el nu a mai avut pe altcineva .
A fost un băiat calm , făcea multe eforturi pentru mine sa ma facă fericita, era și tare gelos dar nu recunoștea asta dădea vina pe mine ca eram dar nu eram eu. L am învățat multe lucruri l am schimbat ca OM înainte avea prieteni cu un anturaj rău se lasă influențat , fuma și acum fumează dar vroia pentru mine sa se lase. Era dispus sa facă orice. Era o relație sănătoasă , discutam despre orice ne făceam planuri pe viitor. Părinții lui ma iubeau . Și familia mea i au ajutat tot timpul pe a lor. Noi doi eram din aceeași clasa . Numai ca anul trecut in primăvara lucrurile s au schimbat .. dintr o data a plecat .. și stiu de ce nu a vrut sa recunoască . S a plictisit . El nu era genul de om care sa bea .. și sa stea prin cluburi . După doar asta a făcut a băut toată vara a ieșit cu băieții . L am lăsat , sa facă ce vroia . Nu pot obliga un om sa ma iubească nu i așa ? Ne am despărțit intr un mod demn și respectuos chiar dacă a fost o scuza penibila faptul ca nu mai e capabil de o relație vrea sa învețe mai mult . L am respectat și ne am îmbrățișat . A fost un respect profund nu ne an certat de atunci deloc .
Totuși după ce s o întâmplat asta el se simțea vinovat și toată vara îmi scria vroia sa ma sărute la școala atâtea cu mine in banca . Vara vorbea cu mine pana la ore târzii .. ca prieteni . Mereu îl încurajam in toate chiar dacă vedeam pe rețelele de socializare ca sta prin cluburi și se îmbata cu băieții . Aveam respect .
După ce a sosit ultimul an clasa a 12, prima zi de școala , ne am reîntâlnit din nou . Prima data a fugit la mine și m a întrebat ce fac . După un timp mereu ne salutam îmi scria de ce nu vin la școala uneori eram bolnava . Totuși era schimbat când era cu colegii mei era foarte șmecher și era pregătit pentru orice distracție . Dintr o data aflu in Decembrie anul asta surpriza sta cu altcineva . Fix cu o colega de clasa! Fosta cea ma buna prietena a mea . Efectiv am fost distrusă , nu aveam treaba dacă era o fata din oraș .. dar fix din aceeași clasa !! De atunci parca m am răcit f rău ... sunt nopți in care de la îngrijorări nu pot dormi !?? Acum va scriu mesajul asta la ora 5 dimineața . Efectiv ma trezesc și îmi vin gânduri poate e vina mea ... cu ce am greșit ?? Plâng uneori nu vroiam sa se întâmpla asta vreodată el chiar mi a spus mi a sa nu fiu cu cineva din aceeași clasa. Sa nu îl răneasc. Și l am înțeles . Defapt el ma rănește ..
Se săruta cu ea când sunt prin preajma sa îmi facă in ciuda .. mereu când apar eu vrea sa para fericit și o ia in brațe . Ma doare sufletul ... uneori când ajung acasă nu am chef de nimic .. nici sa mănânc . Am stări in care ma izolez și simt ca nu sunt de folos cu nimic . Ce pot sa fac? Cum sa trec prin asta? Mie greu credeți-mă ... când stiu ca face asta , face sex cu ea .. din câte am auzit se afișează cu ea tot timpul ... pune poze cu ea . El nu era așa , nu ne ocupam cu asta. Sa postam viața noastră privată sa vadă alți .. de ce face lucrul asta ? Nu pot sa îmi revin nicicum la banchetul de a 12 anul asta nu o sa merg nu am cum ... sa iii văd toată seara ?? La masa cum se săruta și radiază de fericire ?? Nu vreau sa am seara cea mai urâta ... și acum sunt intr un șoc .. și nu pot sa îmi revin când stiu ca in fiecare Zi .. trebuie sa merg la școala și ii văd mereu . Doare rău vreau sa ma vindec ... el si acum întreba de mine de ce nu merg la banchet pe prietenele mele .. nu înțeleg ! Sa ma lase in pace .. se răzbuna pe mine ? Actuala lui se rade mereu de mine mereu e atenta la mine și vorbește despre mine . Eu nu .. vreau sa se termine asta .. cum sa trec peste așa ceva eu arat ca sunt puternica s-ar când ajung acasă numai eu stiu ce e in sufletul meu. Va rog ajutați ma ?!?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Indreapta-ti atentia spre altceva! Ai multe de facut si de invatat, ai multe planuri de realizat, nu ai timp de p***aile si de pupacelile altora. Mai termina cu atata "respect" pentru toate chestiile, respecta-te si iubeste-te pe tine mai mutl! Dac te-ai respecta si daca te-ai iubi, ai avea un program de viata normal, ai dormi la ore de dormit si ai invata atunci cand trebuie. Du-te la piscina, la arte martiale, la sala de dans, ia ore de echitatie - fa ceva pentru tine, nu mai numara firele de praf de pe papucii altora! Si, cand vei evolua, iti vei da seama ca tot ce ai avut de tras a fost spre binele si evolutia ta! Succes!