.
ce sa fac daca simt ca sunt tot mai prost de la zi la zi???
si ma simt vinovat pt anumite lucruri care nu tin e mine??
din cauza certurilor parintilor
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Stefania Budacu
acum 9 luni
Buna, Alex! Dupa cum spui chiar tu: te simti - asta nu inseamna ca esti, fiindca un prost nu isi da seama ca e prost, ba chiar are o parere foarte buna despre sine...
Evident, problema starii tale o reprezinta certurile parintilor tai.
Ar fi bine sa le comunici ca doresti sa vorbesti ceva cu ei; pregeteste o lista cu ceea ce vrei sa le spui, adica ce fac ei si te ranesc pe tine. Ia ti timp si pregateste ti ideile. Spune le ce nevoi ai (de siguranta, de liniste, de iubire) si ce simti (nesiguranta, neincredere in tine insuti, oboseala emotionala).
Toate cele bune!