.
Salut, numele meu este Alexandru si acum cateva zile m.am despartit de prietena mea, dupa o relatie de 3 ani deoarece ea m.a inselat, de 2 ori chiar. Cum as putea sa trec mai usor? Astept raspunsurile voastre!
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna dimineata.
Este foarte dificil sa renunti la o relatie.Atunci cand esti inselat iti scade increderea in tine, te intrebi unde ai gresit, de ce? Cu siguranta aveti si momente frumoase petrecute impreuna, ti le amintesti, suferi si uiti sa traiesti in prezent. Imagineaza-ti ca ai incheiat o prioada din viata ta, ai inchis o usa care lasa in urma si suferinta si paseste intr-o noua lume, in care iti dai voie sa traiesti frumos.Meriti mai mult, meriti sa fii iubit si respectat. Da-ti voie sa primesti asta, incearca sa cunosti si alte fete, iesi din zona de suferinta. Gandeste-te ca nu te-a meritat si nu a stiut sa te pastreze, e problema ei. Iesi cu prietenii si nu mai vorbi despre fosta prietena. Traieste cu bucurie fiecare clipa a vietii tale, nu datorezi nimic nimanui, iubeste-te pe tine!
O sa spui ca e dificil si stiu ca asa e. Daca starea de tristete persista, nu te lasa sa intri in depresie, e un abis de unde se iese foarte greu iar,sfaturile nu iti sunt de folos, fiecare om e unic,iar solutiile trebuiesc adaptate. Poti veni sa discutam mai multe, intr-un cadru confidential, daca doresti.
Cu drag,
PsihMarina-Lucica Balea