.
vreau sa stiu si eu ce pot sa iau daca am asa ceva depresie ,si am atacuri de panica nu am fost la doctor dar as vrea sa stiu daca pot sa iau ceva si daca imi revin
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Psih. Preda Antoaneta
acum 12 ani
Fara sa mergi la un psihiatru care este cel mai in masura sa puna un diagnostic, nu este cazul sa iei medicamente. Te sfatuiesc sa mergi la un specialist.
Camelia Preda
0723694271
Raspunde
0
Advertisement

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Automedicatia in lipsa unui consult de specialitate implica riscuri majore la care se expune cel care ia medicamente fara avizul medicului
Datorita pregatirii medicul are competenta sa poata pune un diagnostic, sa recomande medicatie si o si supravegheze adaptind-o la specificul si particularitatile fiecarui individ
De asemeni o cit mai optima rezolvare a "acuzelor" este completata pe linga medicatia psihiatrica de psihoterapie
Bineinteles ca aveti sanse sa va fie bine insa pe linga ce v-am descris mai sus ambele implica din partea pacientului deschidere, disponibilitate si efort (de a merge la medic, de a-si lua medicatia, de a merge la control, etc)
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro