.
buna ziua! cam de 1 an ma confrunt cu o problema pe care am tot refuzat s-o accept si anume,cred ca sufar de depresie. la numai 2 luni de la nasterea baietelului meu am avut o cadere de nervi,cauza fiind o cearta mai aprinsa cu o ruda. de atunci am tot felul de stari ciudate, o sensibilitate aparte, am impresia ca toata lumea are ceva cu mine,plang din senin,sunt foarte agitata. Tin sa mentionez ca aceste stari le am doar cand mi se aduce aminte de acea persoana cu care am avut acele conflicte imediat dupa ce am nascut, si pe care inca le am. Eu cred ca daca nu mi s-ar mai aminti de persoana respectiva,totul ar fi ok...dar nu se poate pt ca face parte din familie,aceasta fiind sora sotului meu...si prin urmare nu pot scapa de ea, a devenit pt mine o obsesie aceasta fiinta,tot timpu cauta cearta,incerc s-o evit dar in zadar. va rog sa ma ajutati cu un sfat,simt ca innebunesc, nu stiu ce sa mai fac sa scap de aceasta obsesie.
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Psh Ioana Panculescu
acum 13 ani
nu am inteles daca ai inceput sedinte de terapie sau nu
imi poti scrie la [email protected]
Raspunde
0
Advertisement
elenac84
acum 13 ani
nu am facut nicio sedinta de terapie.
Raspunde
0
Ionescu
acum 13 ani
Acest comentariu a fost moderat de administratorul forumului
Raspunde
0

Psih. Nicolae Nedea
acum 13 ani
Buna seara,
te intrebi daca este o depresie, este greu sa pui un diagnostic pe forum.Si chiar daca s-ar putea pune apoi ai avea doua variante, sa o tratezi cu medicamente sau prin psihoterapie.Pare un pic ciudat sa tratezi o cearta sau modul de a te raporta la o persoana cu medicamente.Asadar iti propun sa incerci a doua varianta o psihoterapie care te va ajuta sa iti gestionezi mai bine emotiile si sa insusesesti noi tehnici de a face fata discutiilor care te agreseaza.
Toate cele bune!