.
buna ziua,
In urma problemelor din ultimul timp, cam un an, care au lasat amprenta asupra mea deoarece nu ma simt bine deloc, nu ma pot concentra, oboseala continuua, indecisa, fara sa pot lua hotarari, predispusa la discutii contradictoriu, simt ca am nevoie de ajutor dar nu stiu unde sa apelez, nu ma simt in stare sa vorbesc, sotul meu simte asta dar nu stie cum sa reactioneze si de aceea mereu ne certam si avem discutii, sunt mereu cu gandurile aiurea, simt mereu nevoia sa plang si aproape din orice. Incerc sa ma calmez dar intotdeauna este de scurta durata. Cred ca sunt simptomele depresiei.... Va rog am nevoie de un sfat.......
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Buna ziua
Indicat ar fi sa faceti o evaluare psihologica si sa urmati cateva sedinte de psihoterapie. Daca doriti, ma puteti contacta pentru a stabili o intalnire.
Multa sanatate!
Raspunde
0
Advertisement
elena
acum 13 ani
buna ziua!si eu am acceasi problema k si doamna!doar k eu ma aflu in italia si nu am posibilitatea de a lua legatura cu un psiholog!!ce as putea face pentru a trece peste aceasta stare de tristete,nesiguranta si nervozitate?va rog sa ma ajutati!!!
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Expunerea la un sress prelungit determina din partea organismului reactiile pe care dumneavoastra le-ati descris
Probabil ca s-a ajuns la o limita
Puteti apela la un psihiatru care ar putea ajuta cu medicatie sa mai reduca din simptomatologie insa de preferat si consilierea psihologica unde cu ajutorul psihologului care cu calm si rabdare va poate ajuta sa va reconectati la resursele interioare astfel incit ceea ce acuzati acum sa nu mai existe si sa puteti desfasura o viata normala
Va doresc numai bine
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro