.
buna...ma numesc alexandra si am 21 de ani...va rog ajuta-ti-ma...de cateva luni ma confrunt cu o tristete foarte intensa,plang ,sufar si nu stiu de ce...simt ca nu pot sa respir ma doare capul ametesc nu am pofta de mancare si sunt obsedata ca sunt bolnava deoarece in urma cu 3 luni am avut probleme cu constipatia si la scaun imi curgea putin sange....m-am panicat...am fost la un proctolog care mi-a zis ca nu am nmk ca sunt perfect sanatoasa dar nu imi iese din cap faptul ca as putea avea cancer...mi-e ft frica sa fac o colonoscopie...nu stiu ce sa mai fac...am devenit extrem de sensibila...la orice...simt ca nu o sa imi mai revin niciodata din depresia asta...ce sa fac?ma poate ajuta cineva?
Adauga raspuns
Raspunsuri (19)
rodica t
acum 12 ani
Draga Alexandra singele in scaun poate aparea din mai multe motive:
1-hemoroizi
2- ulcer
nu este neaparat cancer si nu trebuie sa te panichezi. doctorul la care ai fost trebuia sa iti explice care ar putea fi cauza si eventual sa te trimit la un specialist care sa te vada.Te rog sa iti scoti din cap ideea cu cancerul .Si mie mi s-a intimplat sa am singe in scaun din cauza hemoroizilor.Hemoroizii iti pot crea stari neplacute (mincarime,durere,sezatie de uscaciune la nivelul mucoasei intestinului dar iti revii foarte repede cu (hemorzon-unguent, , devaricid etc.)sint o multime de produse care se folosesc cu succes in tratarea hemoroizilor.
Totusi te-as sfatui sa mergi la un consult la medic de specialitate si sa nu intri in panica pt.ca nu ai de ce . Foarte multi oameni sufera de aceasta boala,si daca stii cum sa o tii in friu nu e nici o problema., iti doresc multa sanatate,si sa fii mai curajoasa.
Raspunde
0
Advertisement
alexandra.ama
acum 12 ani
am mers la un proctolog care m-a examinat dar mi s-a parut foarte simplu ce a facut el acolo....adica decat s-a uitat cu o lampa si a introdus degetul si a zis sa nu imi fac griji ca nu am absolut nimic mai ales ca nu am avut rude cu cancer in familie...din cate stiu eu,in familia mea nu am avut asa ceva...dar eu stiu...din mosi stramosi de unde ma trag eu....mi-a spus de asemenea ca nu am hemoroizi...la un moment dat puteam sa ies afara doar cu o crema proctolog pe care o introduceam in anus...am mai avut probleme si cu stomacul de m-am constipat....acum de vreo sapt am baut un ceai de crusin...si am iesit mai normal...dar am o senzatie foarte ciudata...ca si cum ar fi strans inauntru anusul meu(scuzati expresia dar nu stiiu cum sa mai zic)....curajoasa nu mai pot sa fiu pentru ca la cate probleme am avut mi-am pierdut increderea in mine si in oameni...si desi am 21 de ani simt ca sunt obosita sa mai merg mai departe...dar nu am ganduri de sinucidere...ms mult de tot
Raspunde
0

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna seara,
Pentru a elimina orice teama, va sugerez sa mergeti mai intai la medicul de familie solicitandu-i acestuia un set de analize uzuale, ori la un medic internist.
In felul acesta aflati care este starea dvs reala de sanatate, din punct de vedere medical.
Apoi apelati cu incredere la serviciile unui psiholog/psihoterapeut,...puteti fi ajutata sa treceti cu bine de aceasta perioada mai dificila din viata dvs.
Am invatat la scoala ca putem sa modificam lucruri in jurul nostru, dar nimeni nu s-a interesat sa ne invete ca putem sa modificam la fel de simplu si ceea ce simtim.
Va propun sa incercati sa faci acest exercitiu cat mai des pentru a va dezvolta capacitatea de a modifica prin vointa starile emotionale. Cand ajungeti sa dezvoltati aceasta capacitate, o sa deveniti stapana propriilor emotii.
Totul se rezuma la convingerea dvs. ca “puteti” sau “nu puteti” sa va modificati starile. Dar eu va propun sa va antrenati. Daca sunteti intr-o perioada mai p***a acum, incepeti de azi sa faceti exercitii. Invata-ti-va mintea ca poate sa schimbe starile cum vreti dvs, nu cum se nimereste in functie de evenimentele vietii.
Una din cele mai mari iluzii ale vietii noastre este ca emotiile noastre sunt dependente de evenimentele din jur.
Eu zic ca evenimentele din jur doar iti “propun” anumite emotii. Depinde de dvs. daca le acceptati sau vreti sa le schimbati cu altele.
Asa ca ceea ce avem de facut nu este sa scapam definitiv de anumite stari emotionale, ci sa le tinem sub controlul nostru.
Va ajuta in vre-un fel aceste informatii!?
Cu bine!